Hobbie: Neden konuşma tarzın bu kadar tanıdık geliyor? Sadece Sexting yapmak istemiştim ama bazı şeyler garipleşmeye başladı.
Yoongyy: Boşver bebeğim kendini akışına bırak, mesela şuan nerede olmak isterdin? Benim kucağımda...
Hobbie: Bana en azından fotoğrafını atmalısın artık, onca zamandan sonra bunu görmeliyim.
Yoongyy: Sana söyledim bebeğim bu pek mümkün değil, hem sende bana göndermiyorsun.
Hobbie: Benim durumum farklı, beni görürsen ve bu konuşmalarımız yayılırsa muhtemelen hayatım mahvolur ve tüm Kore bunu konuşur.
Yoongyy: Nesin sen? İdol felan mı?
Yoongyy'nin son yazdığı şeyle Hoseok'un gözleri kocaman açılmıştı. Belki Yoongyy dalga geçme amacıyla söylemiş olabilirdi ama yinede bu iş tehlikeli olmaya başlamıştı.
-----------
Buda böyle bir Texting...
Uzun zamandır YoonSeok yazmak istiyordum fakat zamam bulamamıştım.Fic belirli bir süreden sonra normal kitaba dönecek...
Dipnot: Bu kitapta Hoseok ve Yoongi gerçekten BTS'deki ler olacak. Yani normal hayattan birileri değil, ve birbirlerini mesajlaşırken tanımayacaklar.
Tanıtım ilk bölüm değil kurgunun arasından bir yerden alıp attım vallaha.
Neyse ilk bölümü görün, bölümleri yüklemeye başlayacağım...
(Not:Yorumlarınızı esirgemeyin 😇😇😇)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.