Hobbie: Merhaba.Yoongyy: Kimsin?
Hobbie: Sadece konuşmak istiyorum, sıkıldım. Hadi beni eğlendir.
Yoongyy: Eğlendirmek mi? Kim olduğunu bile bilmiyorum.
Hobbie: Kim olduğumun yada kim olduğunun önemi var mı? Eğlendikten sonra gerisi boş. Sexting yapalım.
Yoongyy: Baya ani bir atak oldu bu. Ama olsun, bende vakit geçirecek birşeyler bulsam iyi olurdu. Ee sen başla o zaman.
Hobbie: Bana vücudundan bahset, bende tepki vereyim. Ve sana kendi vücudumdan bahsedeyim.
Yoongyy: Tamam o zaman, beyaz tenliyim. Biraz zayıf gözüksemde çok güçlüyümdür.
Hobbie: Zayıf mı? Bu kötü oldu bak. Zayıf bacakların benim kalçalarımı kaldırabilecek mi?
Yoongyy: Kalçalarını kaldırmak?
Hobbie: Diyorum ki, ben senin kucağında zıplarken bacaklarının beni taşıması lazım. Malum kalça biraz dolgun olunca, bacaklarında güçlü olması lazım.
Yoongyy: Vay canına bunu böyle söyleyince heyecanlandım.
Eğer benim kucağıma geleceksen, bu bacaklar herşeyi taşır. ;)Hobbie: Senden hoşlandım. Hadi bana ne tip insanlardan hoşlandığını anlat, yani vücut olarak.
Yoongyy: Dolgun kalçalar, belirgin göğüs uçları...
Hobbie: Uhh... Vay canına başka birşey yok mu?
Yoongyy: Yeterli değil mi?
Hobbie: Immhh belki... Ama bence daha ilgi çekici şeyler var.
Yoongyy: Mesela?
Hobbie: Sert bir göğüs, şöyle büyük ve damarlı bir... Neyse bence sen anladın.
Yoongyy: Oh evet, hemde en iyi şekilde. O konuda yardımcı olabilirim sanırım ;)
Hobbie: Ah.. gece devam edelim. Şimdi hyunglarım çağırıyor. Şüphelenmemeleri lazım ;)
Yoongyy: Tamam, gece mesaj at. Zaten benide ev arkadaşlarım çağırıyor, toplantı yapacakmışız sanırım.
Hobbie: Ne tesadüf bizde.
-----------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.