Ω11

9.6K 716 348
                                    

Hobbie: Sen kimsin?

Yoongyy: Ne diyorsun ne oldu Hoseok?

Hobbie: Hoseok'u nereden tanıyorsun? Ve telefonunda neden 'Aşkım' diye kayıtlısın?

Yoongyy: 'Aşkım' diye mi kayıtlıyım?
;))))))
Bu arada sen kimsin? Nasıl kayıtlıysam kayıtlıyım, sanane birader. Sen kimsin hem?

Hobbie: Ben onun annesiyim. Hem sen nasıl bir kızsın? Biraz güzel konuşsana.

Hobbie: Eskiden bu çocuk benden birşey gizlemezdi, ne oldu ki?
Kız arkadaşın var mı diye sordum yok dedi. Ama bak 'Aşkım' diye kayıtlı tipler var 😭😡

Yoongyy: Oh anladım.
Kusura bakmayın efendim, ben onun sevgilisi değilim ağabeyiyim.

Hobbie: Ne? O_o

Yoongyy: Yanlış anlamayın tabii, bir kız buna musallat olmuş telefonuna kadar çalıp karıştırmış. Oda sevgilim var demiş, kız inanmayınca sonuç olarak benden yardım istedi bende problem olmaz 'kardeşim' dedim. Unutmuştur düzeltmeyi...

Hobbie: Peki ben 'aşkım' diye kayıtlısın diyince neden göz kırpan emoji attın?

Mesajı okuyunca Yoongie'nin gözleri kocaman oldu ve içinden 'Teyzem sen nereden biliyorsun onları?' demeye başladı.

Yoongyy: Kusura bakmayın yine o kızdır sandım. Açık vermek istemedim, isterseniz hemen değiştirin siz efendim.

Hobbie: Senden hoşlanmadım, engel atıyorum.

Yoongyy: Hay ne?
(Mesajınız gönderilmedi.)

Yoongyy: E yuh. Lan bu kadın nereden biliyor?
(Mesajınız gönderilmedi.)

Yoongyy: Neyse görmüyon sen demi?
Oğlunu gelin olarak almayı düşünüyorum.
Oğlun benim olacak kadın.
(22.23 gönderildi.)

Yoongyy: Ee o zaman hasiktir.

Hobbie: Ay üzgünüm hyung, annem benden izinsiz telefonumu almış. Bende yurda geri dönüyorum bahanesiyle hemen geri aldım.

Yoongyy: Sen beni 'Aşkım' diye mi kaydettin?
;;;;;))))))))(((((((;;;;;;;

Hobbie: Belki... 'utanan emoji'

Hobbie: Hem ben sende nasıl kayıtlıyım?

Yoongyy: Eskiden Hobbie'ydin şimdi 'Hoşşik' bazen sinir olunca 'At Suratlı, koca kıçlı ama yinede malesef ki sevimli Hoseok' yapıyorum.

Yoongyy: Çok romantiğim değil mi?
(Mesajınız gönderilmedi)

Yoongyy: Tamam hak ettim.
(Mesajınız gönderilmedi.)

Yoongyy: Yinede sen yurda dönünce acısını çıkarırım.
:)))(((:
(Mesajınız gönderilmedi.)


***********

Bölüm sonu-
Tamam daha sık bölüm atacağım, I Love You ❤
(Yorum severim bilirsiniz ^^)

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin