Ω16

8.8K 537 214
                                    

Aşkım: Hoseok neden bu kadar soğuk davranıyorsun? Yüzüme bile bakmadın :/

SexyBootyHoşşik: Sadece... sadece biraz farklı hissediyorum hyung.
Bilemiyorum...

Bu arada sen neden telefonumda "Aşkım" diye kayıtlısın?

Aşkım: O gün 👀 sen uyuduktan sonra biraz telefonunu karıştırmış olabilirim.
Hah birde ekran fotonda kendimi gördüm ;)

SexyBootyHoşşik: Aşkım ne ya :(
Dur hemen değiştireyim.

HayvanYoongi: Niye beğenmedim bebeğim, artık birbirimize aşkım diyecek seviyeye geldik sanıyordum :(

SexyBootyHoşşik: "Göz Devirme emojisi"
Bu arada ben acıktım yemek yemeye gidiyorum.

HayvanYoongi: Hemen bende geleyim aşkım. ;))

SexyBootyHoşşik: Anlaşılan bunu alışkanlık haline getireceğim...

SexyBootyHoşşik, HayvanYoongi kişisini engelledi.

**************

Hoseok dolaptan aldığı salamı dilimlemek için tezgaha koyarken bir yandan da Yoongi'ge söyleniyordu.

Bazen onu çok utandırıyordu, farkında değil miydi bilerek mi yapıyordu emin değildi ama artık cidden aynı ortamda kalmaya korkar olmuştu.

Zaten onu görmek bile aklına o günü getiriyordu. Ve yanaklarının ısınmasını engelleyemiyordu.

Düşünceleri ile boğuşarak sandviçini hazırladıktan sonra tam ağzına alacaktı ki beline dolanan kollarla ağzından kaçan ufak çığlığa ve sandviçin ellerinden kaymasına engel olamadı.

Daha ne olduğunu kavrayamadan Yoongi'nin eğlendiğini belli eden kıkırtısı kulaklarını doldurmuştu.

Yoongi, Hoseok'un belindeki kollarını sıkıştırıp burnunu açık boyna dayadı.

"Çok güzel kokuyorsun." Hoseok'un içini titretecek şekilde burnunu sürttürdü ve daha fazla içine çekti kokuyu.

"H-hyung..."

Hoseok belindeki ellerin yumuşak hareketleri ve kulağını dolduran mayıştırıcı ses yüzünden konuşmasını tamamlayamadı.

"Benden uzak durma, benden asla uzak durma."

Yoongi, Hoseok'un kulağını ısırdmadan hemen önce en ciddi ses tonunu takınarak söyledi. Yoongi genelde pek ciddi olmazdı.

"Duygularım ciddi Hoseok, seni seviyorum."

Sözleri bittikten sonra zarif kol bileğini eline aldı ve sessiz bir öpücük kondurdu.

Hoseok Yoongi'nin dudaklarına öpücük kondurmak için arkasına dönecekti ki düşen fincan sesi ile ikiside kapıya döndü.

*********

Çok uzatıp bokunu çıkarmayalım değil mi*-*Birkaç bölüme final olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok uzatıp bokunu çıkarmayalım değil mi*-*
Birkaç bölüme final olur.

(Aklıma gelmişken Gay filmi/dizisi seven kardeşlerim son çalışmama baksın👀)

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin