Ω4

14.6K 905 671
                                    


"Suga hyung sence hangisi?" Hoseok elindeki kırmızı pantolon ve deri pantolonu gösterek Yoongi'ye sordu.

Yoongi telefonuna daldığı için Hoseok'un zar zor duymuştu, kafasın telefondan kaldırıp ne gösterdiğine baktı.

Elindeki kırmızı ve deri pantolon görünce hemen cevap verdi.

"TV showu olduğu için istersen deri olanı giy."

"Tamam hyung." Hoseok'ta gülerek karşılık verdi ve giyinmek için içeriye doğru yürümeye başladı.

Hoseok adımlarını atarken Yoongi'nin gözleri şekilli kalçaları takılmıştı. O telefondaki çocukla konuşmaya başladıklarından beri Hoseok'a farklı gözlerle bakmaya başlamıştı. Önceden seksi bulurdu ama o çocuğun söylediği şeylerden sonra birşeyleri yeni farkettiğini anladı.

Bu arada kendiside hazırlanmak için yerinden kalktı. Bugün bir TV showuna katılacakları ve bunun için hazırlanıyordular. Programda çekici görünmek istiyordu. Bu yüzden havalı çok olacaktı. Hem Hoseok'a çekici görünmek istiyordu hemde izleyicilere.

Özellikle Sexting arkadaşının BTS'i bildiğini fark etmesi ve Suga'ya pek fantezi beslemediğini bilmesi onu daha çok hırslandırmıştı.

Bugün Hobbie denilen çocuk eğer o programı izlerse Suga'ya tutulmalıydı.

----------

İşler pekte Yoongi'nin hesapladığı gibi gitmemişti. Hızla eline telefonu aldı ve mesaj bölümune girdi.

Yoongyy: Ahh.. Müsait misin.

Hobbie: Evet ne oldu?

Yoongyy: Azdım.

Hobbie: Ne? Nasıl oldu?

Yoongyy: Boşver, sadece konuş benimle. Seni şuan kucağıma almak istiyorum.

'Bu satırları yazarken bir elini pantolonundan içeriye göndermişti.'

Hobbie: Vay canına, dur bende havaya gireyim. Immhh...Kucağında olduğumu düşün, kollarımı boynuna doladığımı ve bacaklarımı iki yanından sarkıttığımı.

Yoongyy: Avuç içimi kalçalarınla doldururken köprücük kemiklerini ısırdığımı düşün.

Hobbie: Ahh.. Kalçalarımı sertleşmiş erkekliğine bastırırken adınla inliyorum.

Yoongyy: Ellerim yavaşça pantolonunun içine kayıyor ve çıplak poponla temas ediyor. Biraz okşadıktan sonra yavaşça biraz daha aşağıya indiriyorum ve deliğinle buluşuyor.

Hobbie: Benim elimde senin pantolonun içine giriyor ve sertleşmiş penisini okşayıp çekmeye başlıyor.

Yoongyy: Parmakların sırayla deliğinde buluştuktan sonra artık ikimizin pantolonunuda çıkarıyorum.

Hobbie: Bende yeniden kucağına çıkıyorum ve...

Hobbie: Ah böyle bir yerde kestiğim için üzgünüm hyunglarımdan biri çağırıyor, gece telafi etsem.

Yoongyy: Ne?

Hobbie: Dediğim gibi hyunglarımdan biri çağırıyor şüphelenmelerini istemiyorum.

Hobbie offline.

Yoongyy: Kesinlikle dönünce telafi edeceğiz.

Şimdi Yoongyy dahada sertleşmiş penisiyle tek başına kalmıştı. Anlaşılan yine mastürbasyon yapmak zorundaydı.

Usulca eline tableti aldı ve bugün bu hale gelmesini sağlayan şeyi açarak işine devam etti. Google'a BTS weekly idol yazmıştı.

 Google'a BTS weekly idol yazmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

------------

Bölüm sonu-

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin