Ω6

14.1K 919 775
                                    

Hobbie: Nasılsın? Seninle konuşmayı özledim.

Yoongyy: Mesaj atmanı bekliyordum bebeğim. Ne yapıyorsun.

Hobbie: Odamda tek başıma kitap okuyorum. Tek başıma olduğum için çıplak sayılabilirim ;)

Yoongyy: O nasıl oluyor?

Hobbie: Herkes kendi işinde ve benim burada mastürbasyon yapmam kimsenin umurunda olmaz. Bu yüzden yarı çıplağım.

Yoongyy: Fotoğraf atsana... Bir hediye.

Hobbie: Tamam, bekle.

Yoongyy: Bekliyorum.

Hobbie:

(Wattpad uyarısı üzerine foto silinmiştir)

Yoongyy: Sana harika olduğunu daha öncede söylemiştim değil mi? Kesinlikle H A R İ K A sın.

Hobbie: Keşke sende bana fotoğrafını atsan, mastürbasyon yaparken birini düşünmem lazım.

Yoongyy: Benim sana fotoğraf atmam biraz imkansız. Neyse bu arada ayağındaki çorap tanıdık geldi, herhalde Hoseok'unda vardı.

Hobbie: Hoseok mu?

Yoongyy: Evet benim ev arkadaşım. Neden sordun?

Hobbie: Şuan ne yapıyorsun? Önemli lütfen söyle.

Yoongyy: Cips yiyerek TV izliyorum neden sordun?

Hobbie: Hiç, önemli değil. Sadece merak ettim.
Bir dakika sonra geliyorum.

Hoseok gerçekten korkmuştu çünkü bu iş gerçekten garipleşmeye başlıyordu.

Bu kadar şey rastlantı olamazdı. Hep aynı ülkede olmaları, onun işi olduğunda Yoongyy'ninde olması. Konuşma tarzı.... En son kendi adınıda görünce iyice telaş yapmıştı.

Hızla üzerine birşey geçirdi ve kilitli odanın kapısını açıp salona doğru gitti. Orada biri var mı görmeliyidi.

Salona adım attığında hayatının en büyük şoklarından birini yaşamıştı.

TV karşısında cips yiyerek telefonuna bakan bir Suga görmek istediği en son şey bile değildi. Şuan herşey allak bullak olmuştu.

Elleri titreyerek telefonunu eline aldı mesajlaşma bölümüne girdi.

Hobbie: Neden konuşma tarzın bu kadar tanıdık geliyor? Sadece Sexting yapmak istemiştim ama bazı şeyler garipleşmeye başladı.

Mesajı atar atmaz Suga'nın telefonunda ışık yanında Hoseok artık iyice emin olmuştu. Zaten önceki konuşmalarından da şüpheleniyordu. Korkarak cevap beklemeye başladı.

Yoongyy: Boşver bebeğim kendini akışına bırak, mesela şuan nerede olmak isterdin? Benim kucağımda...

Hobbie: Lütfen ciddi olabilir miyiz? Şuan önemli bir konu var, bana fotoğrafını atar mısın lütfen?

Şuan resmen Suga hyungunun Sexting arkadaşı olduğunu öğrenmişti.

Yoongyy: Sana söyledim bebeğim bu pek mümkün değil, hem sende bana göndermiyorsun.

Hobbie: Benim durumum farklı, beni görürsen ve bu konuşmalarımız yayılırsa muhtemelen hayatım mahvolur ve tüm Kore bunu konuşur.

Yoongyy: Nesin sen? İdol felan mı?

Konuşmayı neden devam ettirdiğini bilmiyordu ama birşeyler ima etmeye çalışıyordu. Suga'nın birşeyleri kavramasını bekliyordu.

Hoseok yazacak birşey bulamayınca bir anlık gelen cesaretle hızla Yoongi'nin yanına gitti ve telefonunu kilitlemeden Yoongi'nin önüne attı.

"Ne oluyor Hoseok?" Yoongi merakla sordu. Ne olduğunu anlamamıştı.

Hoseok titreyerek derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Me-mesajları oku. Daha sonra telefonu verirsin. Lütfen bir daha bana mesaj atma hyung. Sen benim ağabeyimsin, sana gönderdiğim fotoğraflar için üzgünüm."

Suga şaşkınlıkla önündeki telefona bakarken Hoseok hızla odasına doğru koştu ve kapısını kilitledi.

-------------

Artık öğrendiler...
Asıl olaylar şimdi başlasın, bölümleri uzatmaya ve bir nevi normal fice yavaş yavaş çevirmeye başladım 🐼🐼🐼

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin