Ω2

15.2K 1K 1K
                                    

Hobbie: Ne yapıyorsun?

Yoongyy: Porno izliyorum.

Hobbie: Ne? Vay canına bu saatte mi? Hyunglarım evde ben asla öyle bir şey yapamazdım.

Yoongyy: Benimde arkadaşlarım evde ama farketmiyor. Kendi odanda kulaklıkla izledikten sonra.

Hobbie: İyi o zaman. Peki konusu ne?

Yoonggy: Konu mu? Porno dedim nasıl bir konu bekliyorsun. İki herif düzüşüyor işte.

Hobbie: Öyle değil, mesela hiç mi fantezi yok. Mesela ben Kedi yada öğretmen fantezisi severim ^^

Yoongyy: Benim için çok fark yapmaz ama sen öyle diyince düşündümde benim tatlı öğrencim olabilirsin. Eğer kendini derse verip, konuyu kavramazsan seni cezalandırabilirim. ;)

Hobbie: Ooh senpai, lütfen bana biyoloji anlat yada insan anatomisi.

Yoongyy: Senpai? Demek Japonca seviyorsun.

Hobbie: Aslında Japonca sevmek değilde bazı etkinliklerden dolayı oraya bolca gidiyorum ve konuşuyorum.

Yoongyy: Ne tesadüf bende...
Ee her neyse nereden başlamamı istersin?

Hobbie: Öyle düşününce utandım şimdi, sanırım ben anlatamam. Onun yerine sen izlediğin pornodan bahset.

Yoongyy: Sen ve utanmak hmm...

Hobbie: Ya niye öyle diyorsun gerçekte ben gayet masum bir çocuğum sadece mesajlaşırken biraz arsızlaşabiliyorum.

Yoongyy: Tamam o zaman mesajlarda arsızlaşalım.
İzlediğim pornoya gelince,
Beyaz tenli erkeksi bir adam, seksi kalçaları olan esmer sekretlerini ofisinde beceriyor. Ohh esmer adamın sevimli gamzeleri ve sıkı kalçası pantolonumun daralmasına sebep oldu.

Hobbie: Gamzeler ve sıkı kalçalar mı? Sanırım beni düşünerek izlemeye başladın?

Yoongyy: Demek seninde gamzelerin var. Aslında izlemeye başlamadan önce başka birine benzetmiştim ama bundan sonra sana benzetirim.

Hobbie: Kime benzettin ki?

Yoongyy: Beraber yaşadığım çocuklardan biri. Hafif şapşaldır herşeye güler ve saf, ama acayip seksi. Onun saygı duyduğu ve değer verdiği hyunglarından biri olduğum için hiç belli etmiyorum ama onu arzulamadığımı söylesem yalan olur.

Hobbie: O zaman onu boşver. Beni arzula, hem bende herşeye gülebilirim.

Yoongyy: Seni görmedim bile.

Hobbie: O zaman arzuladığın gibi hayal et.

***********

Bölüm sonu-
Dipnot: Hoseok kendini kıskanırken...sjsjs

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin