Ω3

13.7K 952 512
                                    

Hobbie: BTS sever misin?

Yoongyy: Buda nereden çıktı?

Hobbie: Hiç öyle merak ettim. Şimdi televizyonda onlar varda.

Yoongyy: Ah evet severim. Özellikle Suga çok yakışıklı.

Hobbie: Suga Hyung mu yakışıklı?

Yoongyy: Suga Hyung derken? Nereden hyungun oluyor?

Hobbie: Hiç öyle sadece meraktan yaşlarına bırakmıştım benden büyükte.

Yoongyy: Bu arada yakışıklı dediğinde neden bu kadar şaşırdın? Sence yakışıklı değil mi?

Hobbie: Hayır aslında düşününce çok çekici ama yani senin tarzına uyar mı ki? J-Hope nasıl sence?

Yoongyy: J-Hope mu? Kalçaları çok çekici bence, ama seni niye alakadar ediyor. Sen uke degil misin?

Hobbie: Evet bende aynı sebepten sordum. Suga hyung seni niye alakadar ediyor onda hiç uke tipi yok, seme değil misin sen?

Yoongyy: Aslında ben senin için söylemiştim. Ona hayran olabilirsin diye...

Hobbie: Oww yoksa sende J-Hope hayranı mısın?

Yoongyy: Pek sayılmaz ama kalçası bakmaya değer.

Hobbie: İyı güzel o zaman. Neyse ben uyumaya gidiyorum. Sana iyi geceler.

Yoongyy: Saat daha 20.00 farkında mısın?

Hobbie: Olsun birden uykum geldi...

----------

Daha sık bölüm atmaya başlayacağım... (Unuttu yb atmayı)

Bunların birbirlerini tanıma sürelerini az tutmak istiyorum. Texting'den normal hikayeye geçireyim mi? Bir kaç bölüm sonra...

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin