Ω20 (M)

8K 421 331
                                    

Smut felan yazmıyordum ne oldu bende bilmiyorum. Bir anda şey oldu. *-*

-------------

Yoongyy: "Murat Boz - Püf Linki" (medyada var izlemeden geçmeyin arkadaşlar.)

Hobbie: Selam vermeden hal hatır sormadan bu ne hyung?

Yoongyy: Dinlesene, benden sana gelsin.

Hobbie: Tamam o_O

4 dk sonra.

Hobbie: Buda seni alsın hyung bu ne?

Yoongyy: Ne var Hoseok? 1 haftadır görmüyorum seni.
Şu an bu şarkı tamamen ruh halimi anlatıyor.

Üfle Üfle yanıyorum...

Hobbie: Yurda döneyim üflerim hyung ;)

Yoongyy: oooooooooo
Oooooooooooooo
Alev aldı buralar.

Hobbie: Bir itfaiye değilim ama bende güzel söndürürüm ;)

Yoongyy: Gelince görüşürüz. Bunları hep ss alıyorum bak ;)(;
Ne olmuş sana orada açılmışsın ;)

Hobbie: Birşey olmadı*-*

Neyse ee siz ne yapıyorsunuz?

Yoongyy: Aynı, sen hariç hiç bir fark yok.
Birde Jin hyung kocası cepheye gitmiş gibi davranıyor, herkesi kanser ediyor o var, Jackson'a 31 sayfalık hakaret mesajı yollamış niye bilemedik:/

Hobbie: Sen rahatsın tabii 😡
Milletin sevdiceği uzağa gidince üzülür, sen?

Yoongyy: Kahrından 3 damacana bira bitirdim hayatım neden öyle diyosun?

Hobbie: :/

---------------

Yoongi TV'de Kral Pop izlerken Hoseok ne zaman gelecek diye onun hesaplamasını yapıyordu.

Sehun kendi yurduna dönmüş, diğerleride alışverişe çıkmıştı. Ne hikmetse hep alışverişe gidip Hoseok ve Yoongi'nin yalnız kalmasını sağlıyorlar sonra tam işlerinin ortasında eve geliyor ve yarım kalmasını sağlıyorlardı ama olsundu.

Evde kimse olmadığına göre Hoseok eve geldiğinde Yoongi onu tek başına karşılayacaktı. Bunun için planları vardı elbet.

Geçen yarım saatin ardından Yoongi yerinden kalkmış, etrafı toparlamış ve mutfaktan meyve tabağını almış sehpanın üzerinde bırakmıştı.

Göğsünü açıkta bırakan sabahlıkta sağ olsun Hoseok odaya girdiğinde gerdanına üzüm koymayı düşünüyordu.

Müzik eksik olur mu diyerek bir yandan da Tchaikovsky'nin Swan Lake'ini açmıştı. "Klasik müzik eşliğinde sevişmek" isimli videoyu izlediğinden beri aklında olan birşeydi bu.

En fazla 10 dakika geçmişti ki kapı kiliti sesi duyuldu.

"Ben geldiiiiimm."

Yoongi'nin duymak istediği ses kulaklarına dolunca heyecanla cevap verdi.

"Oturma odasındayım, buraya gel." Sözlerini bitirir bitirmez bir yandan da göğsüne üzüm bırakmayı unutmamıştı.

Hoseok içeriye girdiğinde gördüğü manzara ile ağzı şaşkınlıkla açılmış elindeki bavul yere bırakmıştı. Yurda dönerken tam olarak beklediği şey bu değildi.

"H-hyung?"

Hoseok sözünü tamamlayamadan Yoongi göğsündeki üzümden bir tane aldı ve ağzına attı.

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin