Hoseok Yoongi'nin kucağına biraz daha yerleşirken masanın üzerinde duran çerez tabağından bir kaju daha atmıştı ağzına. Mutluydu, sonunda hayatı istediği gibi gidiyordu.
"Seni seviyorum." Yoongi'nin boynuna doğru fısıldadı.
Yoongi kaşlarını sahte bir şaşkınlıkla havaya kaldırıp, "Nereden esti bu?" dedi.
Hoseok hızla Yoongi'nin üzerinden kalkarak kaşlarını çattı. "Söyleyemez miyim?"
Yoongi'nin gülümsemesi artarken Hoseok'un elini tutup minik öpücükler bıraktı.
Geçen aylarda evde kimse yok diye oturma odasında sevişmişler daha sonra basılmışlardı.
Jin çığlık atmış, Namjoon onun gözlerini kapatmış, Jimin hiçbirşey yok gibi davranmış, Jungkook ise gözlerini devirmişti.
İlk başta bazı tartışmalar olsada birkaç gün içerisinde herkes kabullenmişti. Hatta menajer hyung bile.
Şimdi ise ev halkından gizli saklının kalmamasının verdiği rahatlıkla oturma odasında yiyişiyorlardı.
Hayat onlara güzeldi. Fanlarada açıklarlardı ama malum insanlar homofobiklikte zirve yaptığı için maalesef kendi içlerinde yaşamak zorundaydılar. Ve bu bir süre daha böyle devam etti.
Sonuç olarak YoonSeok nam-ı diğer Sope sonunda birlikteydiler. Grup arkadaşları da onları destekliyordu. Hatta Hoseok'un annesi bile.
Jungkook hala bekarlığın verdiği acıdan olsa gerek onları kıskanıyordu.
NamJin utanmasa evlenecekti.
Tae ve Jimin'inde Jungkook'tan geri kalır hali yoktu.
Onların kimi bulduğunu sizin o güzel hayal güçlerinize bırakıyorum.
Gökten 3 elma düşmüş muhabbetine girmeden vedamı ediyorum, sizi seviyorum.
***********
Idol'e vedamızı ediyoruz arkadaşlar. Ben kitabı yazarken çok eğlendim, umarım sizde okurken zevk almışsınızdır. Kendinize iyi bakın.
Bu arada Batman ve Superman shipleyen varsa "Superbatland" isimli çalışmama bakabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.