Ω17

7.8K 602 554
                                    

(Medya alakasız ama çok güzel ağlamış şerefsiz, alın birazda siz bakın.)

"H-hyung siz?"

Jungkook zaten büyük olan gözlerini biraz daha büyütüp kendinden büyük olanlara bakarak söyledi.

Önündeki görüntü yüzünden girdiği şoktan dolayı elindeki fincanı yere düşürdüğünü bile fark etmemişti.

Resmen yıllardır tanıdığı iki hyungu o şekildelerdi.

Jungkook'un şok olmuş ifadesine karşın sonunda kelimeleri toparlamayı başaran Hoseok hemen söze atıldı, "Kookie sen yanlış anladın, açık---"

"Neyi yanlış anladım, herşeyi gördüm hyung." Jungkook bir anda sesini yükselterek Hoseok'un sözlerini kesti. Tamam bu çok garipti, ellerinin neden titrediğini anlayamamıştı.

Hoseok yeniden ağzını açmaya yeltendiğinde, Jungkook sözlerini kesti.

"Buna inanamıyorum, sen ve sen... Yani siz nasıl böyle birşey olabilir?" Hala olayı kavramaya çalışıyordu.

Bu arada bulundukları saçma durumdan iyice sıkılan Yoongi gözlerini devirdi ve söze koyulmaya karar verdi.

"Eee sende iyice abarttın. Evet biz, sevgiliyiz. Ne var bunda? Herşeyimizi seninle paylaşmak zorunda değiliz neden bu kadar şok geçirdin?"

Yoongi'nin sözleriyle Jungkook'un yanında Hoseok'ta büyüttüğü gözleri ile ona döndü.

"Yoongi..."

Hoseok hemen karşılık vermek istesede Yoongi buna engel oldu.

"Görende suç işliyoruz zannedecek, ne kadar abarttınız." Sözlerini söylerken Hoseok'un aksine rahat bir şekilde Jungkook'un gözlerine bakıyordu.

"S-siz.. Yani, ben gidiyorum." Jungkook birşey demek istesede diyememiş ve hızla odadan çıkmıştı.

Hoseok Jungkook'un gidişi üzerine Yoongi'ye dönmüş ve telaşlı bir bir şekilde konuşmaya başladı.

"Yoongi az önce ne olduğunun farkında mısın nasıl bu kadar rahat olabilirsin."

"Boşver eninde sonunda öğreneceklerdi." Yoongi hala istifini bozmamış rahat bir şekilde konuşuyordu.

"Aman tanrım sen... Aishh" Hoseok sinirle söylendikten sonra mutfaktan çıktı.

Bu arada Yoongi birşey olmamış gibi dolaptan çıkardığı şalgamı içmekle meşguldü.

-------------------

Akşam olduğunda herkes yemek için masaya oturmuş Hoseok'u bekliyordu. Normalde asla yemeğe geç kalmayan çocuğun bugün geç kalması Jin'i endişelendirmişti.

"Birşey mi oldu acaba? Hoseok yemeğe geç kalmaz normalde. Hem onun sevdiği yemeklerden yapmıştım"

"Birşey olmaz hyung şimdi gelir." Yoongi şalgamını yudumlarken söyledi.

"Zaten bugün morali bozuktu ama senin yemeklerini çok sever bilirsin." Jin'in endişeli bakışlarının devam ettiğini görünce cümlesini tamamladı.

Bu arada Jungkook'un kendine garipçe baktığını gördüğü için yeniden konuşmaya başladı.

"Ne oldu Jungkook yüzümde birşey mi var?" Bunu söylerken yandan sırıtmasını takınmayı unutmamıştı, Jungkook'un hareketlerini çok çocukça buluyordu ve uğraşması eğlenceliydi.

"Y-yok birşey." Jungkook bakışlarını kaçırırken fısıldadı, pekala bu garipti.

Bir 10 dakika daha geçtikten sonra Hoseok'un hala gelmediğini gören Jin telaşla konuştu, "Hala ortalarda yok, birşey mu oldu acaba?"

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin