Sope resmen reeliz diye açıklama yapınca yb atayım dedim arkadaşlar. Sizde bunun şerefine yorumlarınızla güzellik yaparsınız 👀
---------------
"Hyung sence de fazla belli etmedin mi?"
Hoseok koltuğa otururken sıkıntıyla söyledi.
"Neyi fazlaca belli ettim?" Yoongi de Hosoek'un yanındaki yerini alırken bilmemeziğe vurarak söyledi.
"Neyi olacak, neden Reaction videosunda J-Hope diye bağırıp duruyorsun? Ay birde Sope diyorsun o ne öyle?"
Yoongi Hosoek'a biraz daha yaklaştı ve elini bacağına koyduktan sonra cilveli bir şekilde konuştu.
"Sope bizim çift ismimiz bebeğim, aşkımızı dünyaya duyurdum."
"Ah cidden.." Hoseok elleriyle Yoongi'yi iterken söyledi.
"Baksana herkes anladı senin yüzünden, Namjoon hyungun bakışları beni korkutuyor. Sanki suç işlemişim gibi hissediyorum." Hosoek'un sözleriyle Yoongi'nin dudaklarındaki gülümseme büyümüştü.
Ellerini yeniden Hoseok'un bacağına attıktan sonra burnunu kulağına yaklaştırdı ve konuştu, "Suç işlemedin mi sanki?" sözleriyle beraber elleride Hoseok'un bacağını daha sert kavrıyordu.
"Be-ben ne suç işlemişim?" Sözlerini daha net bir şekilde kullanmak istesede bacağındaki el ve hassas boynuna temas eden yumuşak burun yüzünden bu pek mümkün olmuyordu.
"Her şeyden önce..." Yoongi sözlerine başladıktan sonra dudaklarının altındaki yumuşak dokuyu yavaşça ısırdı ve devam etti, "Beni en başta yoldan çıkaran sendin."
"Ha-hayır..." Hoseok konuşmak istemişti ama bu pozisyonda kelimeleri toparlayamayacağını iyi biliyordu.
Bu arada her zaman ki gibi güzel anların bölücüsü, Yoongi'nin tabiriyle "Son Güzel An Bükücüsü Jeon Jungkook" salona girmiş ve ikisine öldürücü bakışlar atıyordu.
Hoseok yine Yoongi'yi hızla itmişti.
"Elleşmeden beş dakika duramıyorsunuz değil mi?" Jungkook göz devirirken söyledi.
"Kıskandın mı?" Yoongi elini yeniden Hosoek'un bacağına atarken muzipçe sırıtarak Jungkook'a baktı.
"Hyung, yapma!" Hoseok Yoongi'nin ellerini sertçe kavramış ve öldürücü bakışlar atıyordu.
"Çocuğa kötü örnek oluyorsun, biliyor olması onun önünde böyle şeyler yapabileceğimiz anlamına gelmiyor."
"Ne kötü örneği? Yoksa benden görüp aynısını Jimin yada Taehyung'a yapar felan diye mi korkuyorsun?" Yoongi Jungkook'un gözlerinden ayırmazken yüzünden silmediği gülümseme ile söyledi.
Jungkook'un gözleri kocaman açılırken ellerini Yoongi'yi doğru uzattı, "Se-sen var ya çok arsızsın." ardından Yoongi'nin yeniden konuşmasına izin vermeden hızla odadan çıktı.
Bu arada Hosoek'ta Yoongi'nin kafasına hızla vurmuştu.
"Aptal."
---------------
SopeReelBiKere: Hoseok artık aşkımızı annenede söylesek?
Her eve gittiğinde seni özlemekten ilik kanseri oluyorum. Anlatalım annene versin seni bana alayım koynuma.Hobbie: Hyung, ben sana demiyor muyum ben evdeyken böyle mesaj atma diye?
Annem yeniden görürse elimden telefonumu alır artık.
SopeReelBiKere: Bak benim dediğimi yaparsak öyle olmaz işte aşkım.
Hobbie: Bak bir daha +18 manalı mesaj atarsın engelleyeceğim. Engelide ben yurda döndükten sonra kendin kaldırırsın artık.
SopeReelBiKere: Tamam Hoseok kardeşim.
Ben zaten bir abin olarak seni çok severim bilirsin.Bu arada evde yine çok duramazsın zaten, menajer hyung seni çağırıyor.
Hobbie: O niye ya?
SopeReelBiKere: Sanırım şirketler arası Erasmus gibi birşey varmış.
2 haftalığına 1 grubun üyesi diğer şirketten başka bir grubun üyesi ile yer değiştirecekmiş.
Taehyung Bigbang diye götünü yırtıyor ama sanırım SM ile olacakmış. Seni de acele çağırıyor menajer.
Hobbie: Bu ne ya, gönül rahatlığıyla memlekette de kalamıyorum.
SopeReelBiKere: Gel gönül rahatlığıyla koynumda kal yavrum.
Hobbie kişisi sizi engelledi.
SopeReelBiKere: Tamam ama acısını çıkarırım ;)
Mesajınız gönderilmedi.
*********
Arkadaşlar Sope kendini açıkladı sayılır yazarınız R.I.P. (En azından benim kalbim öyle algıladı :"))
Vallaha Sope dedi.
YoonKook+YoonSeok sever bir insan olarak bir ara dayanamayıp Threesome yaptırıyordum zor tuttum kendimi 👀 Zavallı Jungkook sap kaldı kıyamam. :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.