Ω14

9.4K 614 135
                                    

Yoongyy: Hoseok yurda ne zaman dönmeyi düşünüyorsun?

Hobbie: Hyung zaten 2 saattir buradayım. :(

Yoongyy: Ben neden görmedim acaba?

Hobbie: Odandan hiç çıkmadığın için olabilir mi acaba?

Yoongyy: Mantıklı.

Hobbie: ...

Yoongyy: Neyse benim odaya gelsene artık, birşeyler yaparız ;))))

Hobbie: Farkında mısın bilmem ama menajer hyungda dahil olmak üzere herkes burada :/

Yoongyy: ...
....
...
Birgün sırf bu iş için otel felan tutsam fazla abaza gibi görünmem değil mi?

Hobbie: Annem haklıymış desem çok ağır olmaz değil mi?

Yoongyy: :(

Çok üzülüyorum bak.

Hobbie:...

Neyse hyung onu boş verde bugün saat 14.00 gibi herkes yurda dönüş alışverişi yapacakmış, sen alışverişe gidiyormuş gibi yap ama 10 dakika içerisinde geri dön tamam mı.

Yoongyy: Niye ki?

Hobbie: Sürpriz ;)

Yoongyy: Severim ;)))

---------

"Hoseok nerdesin?"

Yoongi boş salona geçtikten sonra söyledi. Etrafa bakınırken bir yandan da ceketini çıkarıyordu. Salonda kimsenin olmadığını fark edince yeniden seslendi.

"Hoseok?"

"Buradayım hyung gel." Hoseok'un sesi kendi odasından geliyordu.

Yoongi aklına gelen şeylerin doğru olmasını umarak holun solundaki Hoseok'un odasına doğru ilerledi.

Kapıyı yavaşça araladığında kısık tonda müzik sesi geldiğini fark etti. "Pink Floyd - High Hopes" bordo duvarlı odaya hoş bir hava katıyordu.

Yoongi ortamın ciddiliği ile irkildi ve yeniden seslendi.

"Hoseok nerdesin?"

Hoseok'un sesi banyo duvarlarından yankılandı. "Buradayım hyung gelebilirsin."

Yoongi yavaş adımlara heyecanını artırarak banyoya ulaştı ve kapıyı araladı.

Hoseok, üzerinde ponpon kız kostümü ile lavabonun yanındaki masadan ayaklarını uzatmış sallıyordu. Şirin yüzüne bir gülümseme ekledi ve konuştu.

"Sürpriiiiz." Yoongi'ye eli ile bir öpücük attı ve devam etti, "Beğendin mi hyung?"

Yoongi sonunda yüzündeki şok olmuş ifadeyi bıraktı ve gülümsedi.

"Tahmin bile edemezsin..."

*******

Diğer bölümde smut yazasım var ama ilham gelmiyor, gelir inş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölümde smut yazasım var ama ilham gelmiyor, gelir inş.
Yada biraz daha iliğinizi kurutabilirim 👀

Idol // YoonSeokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin