Hobbie: Bugün vanilyalı dondurma yiyordum ve tahmin et aklıma kim geldi?Yoongyy: Acaba kim ;)
Hobbie: Tabii kide Vanilyalı Yoongyy ;)
Geçen gün seni o şekilde bıraktığım için üzgünüm fakat gerçekten önemliydi. Hyunglarımın yaptığım şeyden haberleri olmadığı daha öncede söyledim.
Yoongyy: Önemli değil demek isterdim ama Önemli...
Beni o şekilde bıraktığım için özür olarak bana fotoğraf atmalısın.Hobbie: Yüzümü atamam biliyorsun ama senin için bir güzellik yapabilirim ;)
Yoongyy: Yüzümü neden atamıyorsun?
Hobbie: Sen neden atmıyorsan bende o sebepten.
Hoseok son mesajı şakasına atsada doğruluk payı yüksekti. Hatta doğruydu.
Yoongyy: Aynı sebepten olduğunu sanmıyorum bu imkansız. Neyse yinede senin dediğin gibi olsun güzellik. Ne istiyorsan onu at.
Hobbie: Tamam o zaman bu özür hediyem olsun ;)
Yoongyy: Siktir...
Azdım sanırım, bu nasıl birşey...Hobbie: Senin için özel çektim, Japonya'da bir otel odasında.
Yoongyy: Ah bir haftaya kadar bende Japonya'daydım keşke buluşabilseydik. Şuan o seksi bacaklarınla öyle fantaziler kurdum ki...
Hobbie: Dans ettiğim için biraz kaslılar.
Yoongyy: Çok seksi, Tanrım!!
Anlatamıyorum. Bu arada dansçı mısın?Hobbie: Hayır, özel bir durum diyelim ama senin için direk dansı yapabilirim ;)
Mesela şöyle...Yoongyy: Siktir...!!!
Bugün bu tepkiyi kaç kere vereceğim, buda mı sensin.Hobbie: Bu ben değilim.
Önce kendi resmimi gönderdim ki beni hayal et, buda sana yapabileceklerim. ;)
Şimdi birleştirmek senin hayal gücüne kalmış.Yoongyu: Oh evet birleştireceğim.
Hobbie: Rüyanda beni gör Yoongyy ;)
----------
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.