(Medya: Her beğeni koca avcısı Jackson'a bir tokat, her yorum bir tekme olsun. -Kim Seokjin)
"Hyung niye Hoseok gitti ya? Gönder Jimin'i Jungkook'u, haksızlık değil mi bana?" Yoongi yalandan göz yaşlarını silerek menajere duygu sömürüsü yapmaya çalışıyordu.
"Sana niye haksızlık olsun canım? Olacaksa Hosoek'a haksızlık olur, oda gayet memnundu hem." Menajer telefonundan başını kaldırma gereği duymadan Yoongi'yi geçiştirdi.
"Ama hyung?" Şerefsiz Hoşşik kesin onu kıstıracağım diye kaçtı. Tabii bu kısmı içinden söylemişti.
"Konu burada kapanmıştır Yoongi. Hem Namjoon'da GOT7'nin yurdunda kalacak bir hafta ona niye birşey demiyorsunda Hosoek'a bu kadar taktın?"
"Ona Jin hyung üzülsün beni ilgilendirmez."
Yoongi'nin dediği ile menajer kafasını telefondan kaldırmış ve tek kaşını havalandırmıştı.
"O ne alaka?"
"Yok birşey öylesine söyledim, gidiyorum ben Hosoek'un yasını tutacağım." Dedikten sonra menajerin cevap vermesine fırsat vermeden odadan çıktı.
Kalan son şalgam şişesini böyle harcayacağını bilemezdi, o ayrı.
----------------
Fandomlar arasında kavgayı önlemek amacı ile bazı şirket başkanları toplanmış ve idol gruplarından birkaç üyeyi Erasmus gibi başka bir şirkete, başka bir grubun yurduna gönderme kararı almıştı.
Bighit ve SM şirketi de katılmış, her ne hikmetse BTS'e ve EXO birbirine çıkmıştı. Herşey iyi hoştuda Yoongi'nin hoşuna gitmeyen kısım kendi gruplarından Hosoek'un EXO'nun yurduna gitmesiydi. Olayın kahrıyla 2 bardak şalgamı çoktan devirmişti.
Şimdi salonda oturmuş EXO'dan da birisi gelecek diye onu bekliyorlardı. Jin hariç, onun tansiyonu düşmüştü, sebebini de kimse anlamamıştı.
Bir yarım saat sonra kapı çalmış ve menajer Jimin'in götüne vurarak onu göndermişti.
Jimin'in kapıyı açması ile içeri giren uzun bey başıyla selam vermiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Merhaba ben Oh Sehun, tanıştığımıza memnun oldum."
"Aman hyung hepimiz birbirimizi biliyoruz boşver ciddiyeti." Taehyung gülerek cevap vermişti.
Taehyung'un gülerek söylediği şeye kimse gülmeyince Taehyung yeniden konuşmaya başladı, "eheheh, ben misafire su getireyim." sözleri bitince hızla mutfağa doğru adımlarını yöneltti.
Taehyung gittikten Sehun koltuğa oturmuş ve yavaştan tanışma aşamasını geçmişlerdi.
Menajerin Sehun'a, "Sen Yoongi'nin odasında kalırsın bu süre zarfında, tek kişi yatan sadece o var." demesi üzerine Yoongi menajere öldürücü bakışlarını atsada, Sehun'a dönüp yalandan gülümsemişti.
Onun yalnız başına şalgam eşliğinde yas tutması gerekiyordu.
---------------
Hobbie: Hyuuung, seni çok özledim. ❤
Yoongyy: O zaman niye gittin, şerefsiz. Hem daha bugün gitmedin mi? Bir dur, bide kalp atıyor. Yapma etme heycanlanıyorum.
Hobbie: Zaten heycanlanmanı istiyorum, gizli gizli daha güzel olur ;))))
Yoongyy: Nerdesin sen?
Hobbie: Suho hyung bana özel oda ayarlatmış merak etme, tek kalıyorum.
Yoongyy: He iyi o zaman, ee napıyon ;)
Hobbie: Seni düşünerek müzik dinliyorum ;)
Yoongyy: Derken? ;)
Biraz açıklasana, ne dinliyorsun mesala ;)Hobbie: Bilmem ki, söylesem mi? ;)
Yoongyy: Hadi he nazlanma söyle.
Hobbie: Meg Myers'den Desire. Sözlerine bir baksana benden sana gelsin. ;)
Yoongyy: Bu arada internette gezerken bunu buldum, doğru mu bu?
Hobbie: Bi sn.
JSBZYSYSGSGYXHDBZJXMW98SYWCWFABZMDOCKDNSHXYTQCQRA5ZSNZKZISUDJDKZKFKKDKDKD Ay bune jshcjxmxjcjckkckdkf
Yoongyy: Bilmem internette buldum :/
Hobbie: Tamam sjdjzjnzjfkdkxkf
Neyse ben gidiyorum yemeğe geçeceğiz.Yoongyy: ;(
Tamam.********
Biliyorum kısa ama zaten hep böyle :")
Neyse Hoşşiğin Yoongi'yi attığı şarkının sözleri (Bence dinleyin derim, dinlerken daha mantıklı gelir 👀)
Bebeğim, sana dokunmak istiyorum
Senin kuyunda nefes almak istiyorum
Gördün mü, seni avlayacağım
Seni benim cehennemime getireceğim
Bebeğim, seninle sevişmek istiyorum
Seni kemiklerimde hissetmek istiyorum
Oğlum, seni seveceğim
Seni ruhuna saldıracağımArzu, açım
Umarım beni beslersin
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?Tatlım, seni kırmak istiyorum
Seni tahrik etmek istiyorum
Evet, seni inciteceğim
Senin ağzından duyacağım
Oğlum, seni tatmak istiyorum
Dilimle seni soymak istiyorum
Seni öldüreceğim
Seninle yerde uzanacağımArzu, açım
Umarım beni beslersin
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?
Beni nasıl istiyorsun, beni nasıl istiyorsun?Seni hissetmek istiyorum, hepsini istiyorum
Seni hissetmek istiyorum, hepsini istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol // YoonSeok
FanfictionHoobie sadece eğlenmek ve birazda yaramazlık yapmak istemişti. Nereden bilebilirdi ki burnunun dibindeki hyunguyla sexting yaptığını. Tamamlanmıştır.