8

433 27 0
                                    

Vytřeštila oči:"Nelíbilo se ti to? Udělala jsem něco špatně?" červenala se. Vím, že se cítí příšerně. Taky bych nevědel, co říct v takové situaci.

"Ne. Bylo to pěkný, ale..." hledal jsem slova co by jí to řekla. Ale žádná jsem nenacházel. Oči se jí naplnily slzami.

"Já to věděla. Máš jinou. Jak by taky ne. Vždyť jseš hezlej, hodnej sexy kluk." otočila se a rychlým krokem se ode mě vzdalovala.

Doběhl jsem ji. Vzal za ruku a donutil se otočit. "Není to tak jak si myslíš." utřel jsem slzu co jí stékala po bradě.

"Jde o to, že ikdyby to udělala jiná holka. I ta nejhezčí n světě. Nic by se na mé reakci nezměnilo. Taky bys o tom věděla, kdxbych někoho měl." slzy byly pryč. A místo ubrečených očí se oběvily krásné hnědé.

"I když si myslím že jsi ty nejkrásnější dívka. Tak by to nešlo...protože já....nejsem to co si myslíš." její pohled se změnil v nechápavý.

"Sakra. Prostě jsem homosexuál. Mě se líbí kluci. A holky nejsou pro mě podmětem vášně, chápeš?"blábolil jsem, položila mi prst na pusu.

"Šššš. Chápu. Vím že to pro tebe bylo těžké. A proto ti říkám že se omlouvám, že jsem po tobě vyjela. Chápu a respektuju tě." tím mi vyrazila dech. Objal jsem ji. Ale nebylo to normální objetí. Tím jsem jí řekl jak strašně moc ji děkuju. Tak že se to ani slovy nedá vyjádřit. Jen objetím.

Jsem Jen Tvůj [Korektura + menší přepis příběhové linie]Kde žijí příběhy. Začni objevovat