Bölüm 25//Teselli

21 3 1
                                    

Zedd feat. Ke$ha- True Colors

SD∞25.Bölüm

Mira'dan:

Barış ile birlikte binaya girdik. Emir ve Defne önden gidiyorlardı. Barış elindeki arabanın anahtarını sallayarak, Emir'e baktı. O sırada Defne ise acele ile ayakkabılarını çıkarttı ve eve girdi. Sanki bir şeye bozulmuştu, hızlı adımlarla yanına gittim. Ayakkabılarımı aceleyle çıkarttım, içeri girdim. Fakat Defne lavoboya girmişti.

Defne yüzü ıslak bir şekilde çıktığında ona ne olduğunu sordum ve bana tansiyonun düştüğünü ve şimdi iyi olduğunu söyledi. O sırada Barış ve Emir poşetleri taşıyorlardı. Defne'nin koluna girdim ve onu koltuğa otutturdum. Defne, başını ellerinin arasına koydu. Onun sırtını sıvazlarken Emir de aynı şekilde içeri girmişti. Bunlara ne olmuştu böyle yaa...!?

∞∞∞

"Baruş!" Mira poflayarak, Barış'a tekrar seslendi:

"Yaaa...Baruş!" Emir yayıldığı koltuktan, kafasının üzerindeki yastığı kaldırmadan, Mira'ya takıldı:

"Baruş nedir yaa!?" Barış kocaman dolabın içinden Mira'ya ben buradayım sinyali verdi:

"Efendim aş..." Kendini toparladı. "Neredesin Mura?" Defne:

"Kafayı yicem Emir yaa... Baruş ve Mura nedir?" Mira, Barış'ın sesinin geldiği odaya gitti. Mira:

"O soruyu benim sana sormam lazımdı Baruşcuğum," dedi ve "Baruş n'apıyorsun?" diye sordu, kendini dolabın içindeki eşyaların üzerine atmış arkadaşına.

"Oruç yorgunluğu işte..." Mira gözlerini devirdi.

"Hadi sen dinlen biraz, bunları ben yerleştiririm." Barış itiraz etmeden, kendini iki kişilik yatağa fırlattı. "Burada mı yatıcaksın?"

"Sorun olur mu?" Mira başını iki yana salladı.

"Sadece müzik dinleyerek, yerleştiricektim de..."

"Aç, ben de dinlerim. Zaten uyuyabileceğimi pek sanmıyorum..." Mira "Tamam," diye mırıldanıp, işine başladı.

Defne; Barış ve Emir'e bilmeleri gereken her şeyi anlatmıştı. Ev temizliğine ne zaman geliyorlar, evdeki eşyalara zarar verilirse ne oluyor; havuz ne zaman kapalı, ne zaman açık; havuza giderken havlu götürülücek mi, kart ile girmek mi lazım, kaç saat dursalar kartın saati dolar gibi bir sürü sorunun cevabını...

Eve yerleşmişlerdi ama Barış'ın kıyafetleri yerleştirilmemişti. Bunu da zaten Mira hallediyordu.

Defne, Emir'in cebinden düşen fotoğrafı görünce şok olmuştu ve hâlâ da o şokun içindeydi. İşleri bitirdikten sonra, düşündüğünün gerçek olmaması için dua ediyordu. Ve karşısındaki koltukta, yüzünü yastığa gömmüş ve arada sırada, ayarlanmış gibi poflayan Emir'i izliyordu.

Biz hiç bahsetmiyoruz diye oyun işinin bittiğini sanmayın! Oyun tam gaz devam ediyor. Hatta benden söylemesi Mira bazı şeylerin farkında gibi... Artık erkeklerden birisi ona bir şey teklif ettiğinde -bunu daha çok Barış yapıyor, çünkü Emir ile yazdıkları kitap bitene kadar Emir ona bir şey teklif edemez- ipucu arayan dedektif misali yaptıkları veya gittikleri her neyse/neresiyse o işi inceliyor. Tabii Barış teklif ettiği için memnuniyet ile kabul ediyor. -eğer mesajlaşma olsaydı buraya bir gülen emoji koyardık-

∞ Sonsuza Dek ∞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin