♪Demi Lovato- Really Don't Care (Cole Plante Remix)
SD∞31.Bölüm (Final part 1)
1 Ay Sonra:
Söylemek istedikleri günden bir önceki gün:
Ve Barış, Emir'i çıldırtma noktasına kadar bekledi ve tam 1 ay söylemediler...
Defne filme girmek için, görevli adamla kavga ediyordu. Emir ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Görevli içeriye yiyecek-içecek götüremeyeceklerini söylüyordu ama son zamanlarda anında sinirlenme alışkanlığı kazanan Defne adama kafa tutuyordu.
Araya kucağında taşıdığı Didi şişeleriyle Barış girdi:
"Yaa... Ama yeter. O kadar para verdik biz bunlara. Nasıl atalım? Hem bir sürü insanın arasında bizi mi buldunuz!?"
Adam hâlâ ısrar ediyordu. Barış hâlâ Didi şişeleriyle vedalaşıp, onları çöpe atamıyordu. Mira ise hiçbir şey olmamış gibi telefonundan kitap okuyordu.
Neyse, en sonunda yiyecekleri Defne'nin tanıdığı olan ve sinemada çalışan kadına bıraktılar. Ve sinemaya girdiler...
∞∞∞
Sinemadan çıkıp, Defne'nin tanıdığından cips ve Didi'leri aldılar. İlk önce yemek yediler, Barış 500 mililitrelik bir Didi şişesini 3 dakikada bitirdi. Defne Watsons'a gidelim diye tutturdu. Mira desen sabahtan beri D&R diye tutturuyor. Neyse en sonunda Mira galip geldi ve D&R'a gittiler. Emir oyun aldı. Barış Uyumsuz'un ikinci kitabıyla, filmini aldı. Defne tasarım yapmak için Top Model.biz defteri aldı. Mira ise Denizimsi ile Bir Yumak Mutluluk kitaplarını aldı.
Sonra en alt kattaki eğlence merkezine indiler. Barış direkt çarpışan arabalara binmek istedi. Neyseki çarpışan arabalar onlara da göreydi. Herkes bir arabaya oturdu ve macera başladı.
Emir deli gibi her yere çarparken; Mira olayı anlamaya çalışıyordu; Defne ise normal araba kullanır gibi hiç bir yere çarpmazken; Barış, Emir gibi herkese çarpıyordu. Defne de biraz delirmeye karar verdi ve o da Emir ve Barış gibi her yere çarpmaya başladı. Mira da olayı anlayınca herkes çıldırdı. En son Barış Joker gülümsemesiyle, Emir'e habire çarpıp, dururken ortaya komik bir görüntü çıktı. Defne ve Mira da olaya dahil olunca her şey tamamdı ve herkes eğleniyordu...
"Yaa... Emir, inadına mı yapıyorsun!?" diye cırladı Defne. Emir ise sırıtarak, onun arabasına vuruyordu. Tam Defne de ona karşı bir hareket yapıcakken, arabalar durdu ve oyun bitti. Barış poflayıp, arabadan indi ve "Hadi, şimdi de arkadaşınız Barış'ın çok sevdiği hızlı trene biniyoruz," dedi. Herkes ona garip garip bakarken, o sırıtıyordu.
(Jdjdnns) (Cameron Dallas Facts kitabından alınmıştır. Hakkını yemeyelim yazarın😄)
"Hadi," dedi ve yine bir hareket göremedi arkadaşlarında. En sonunda onları takmadı ve hızlı trene doğru gitti. Baya bi' uzaklaştıktan sonra, arkadaşlarına döndü ve eliyle gelmelerini işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞ Sonsuza Dek ∞
Ficção Adolescente•Dek Serisi 1.Kitap• Onlar Didi'yle evlenmeyi düşünen, Birbirlerini kulaklıktan müzik açarak, uyandıran, İlk tanıştıklarında bir araba yüzünden ıslanan, Arkadaşlıklarını en kısa sürede büyüten 4 kişi... ∞∞∞ Her şey bir oyunla başlar... Hem onları zı...