♪Demi Lovato- Stone Cold ve Confident♪
(Şarkıyı şarkının medyasını koyduğumuz yerde açın. Böylelikle bölümün devamına uyumlu olur.)
SD∞27.Bölüm
"Barış, Ceylan'ın abisi bize doğru mu geliyor? Yoksa ben cidden kafayı mı yedim kardeşim?"
"Evet, bize doğru geliyor Emir."
"Ne yapıcaz?"
"Ecelimizin gelmesini beklicez kardeşim."
"Benim değil, senin ecelin, tatlım."
"Hani biz birbirimizin üzüntüsünü, mutluluğunu paylaşıyorduk." Emir güldü.
"Şöyle ki sana sataşırsa, ben de ona karşı çıkıcağım için benim de ecelim gelmiş olucak. Çünkü adam bütün zamanını kas yapmaya ayırıyor bence. Şuna baksana," dedi ve kafasıyla, Ceylan'ın abisi Ceyhan'ı çaktırmadan gösterdi.
"Biz de fena sayılmayız yani," dedi Barış havalı havalı.
"Keep calm honey," dedi Emir ve yanlarına gelip, Barış'a sarılan; Emir'den 7 yaş büyük, evli, atletizm sporuyla ilgilenen Ceyhan'a baktı. Ceyhan, Barış'ı boğarcasına sarıldı ve sırtına iki kere, sertçe vurdu. Barış'dan kendini çekti. Emir'e kısa sürede sarıldı ve kendini çekerken zorla gülümsedi.
"Çocuklar, ben de sizi ne zamandan beri görmemiştim. İyi ki karşılaştık." Barış acıyan sırtına karşı duruşunu bozmamaya çalışarak, gülümsedi.
"Evet yaa... Siz Ankara'ya taşındığınızdan beri görüşemiyoruz." Emir, ona "Batırdın." bakışı attı.
"Ceylan da seni çok özlemiştir. En iyisi bir görüşün burada," dedi Ceyhan ve sert sert bakıp, konuşmasına devam etti. "Neyse çocuklar, yengenizin midesi bulanıyormuş. Nasıl olsa hamile, olur bunlar değil mi? Ben yanına gidiyorum. Görüşürüz," dedi ve yine zorla gülümseyip, gitti. Barış, o gidince kendini serbest bıraktı ve "Ahh... Fıtığım attı!" diyip, kendini soğuk havuza attı. Emir ona garip garip bakarken, daldığı sudan çıktı ve "Yandık biz!" dedi.
Emir bir yandan suya alışmak için bacaklarını suya sokup, sert zemine otururken; Barış'a bakıp, konuştu:
"Bu ne zaman evlendi de, çocukları oluyor? Anlamadım valla." Barış ona ters ters baktı ve Emir'e yaklaşıp; suya daldı ve suyun altından yüzüp; Emir'in bacaklarından tutup, onu suya doğru çekti.
Emir sudan kafasını çıkardığında; Barış ona bakıp, sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞ Sonsuza Dek ∞
Teen Fiction•Dek Serisi 1.Kitap• Onlar Didi'yle evlenmeyi düşünen, Birbirlerini kulaklıktan müzik açarak, uyandıran, İlk tanıştıklarında bir araba yüzünden ıslanan, Arkadaşlıklarını en kısa sürede büyüten 4 kişi... ∞∞∞ Her şey bir oyunla başlar... Hem onları zı...