Bölüm 18// Arya 2

66 6 0
                                    

Shawn Mendes feat. Camilo Cabello- I Know What You Did Last Summer

SD∞18.Bölüm

"Güzel bir gün, tertemiz bir hava!" diye gülümseyerek uyandı, Barış. "Hayat güzel, yaşamak güzel!" Kendini yataktan attı ve yumuşacık halısında, kollarını iki yana açarak dolandı. "Hayat ne güzel...!" Kendini operacı gibi hissetti ve Pazar günü, saat 7'de, herkes mışıl mışıl uyurken bağırdı:

"Çook... Güzel!"

"Abi!" diye cırlayarak gelen Arya, odaya hızla daldı.

"Çookk... Gü... Zel!" Arya kapının kenarında duran, kocaman yastığı aldı ve yastığı eliyle döndürerek, psikopat tip görüntüsü verdi.

"Nerede şu Didi şişesi?" diyerek, eliyle etrafı yokladı. "Ahaa... Buldum, bak!" diyerek, sırıttı. "Şimdi bittin abiciğim..." diye mırıldandı ve yastığı yere fırlatıp, Didi şişesini abisine doğru tuttu. Tam fırlatıcakken, Barış'ın ağzından çıkanlar onu durdurmaya yetti.

"Valla şu Brezilyalı çocuğa beddua ederim bak!" Arya gözlerini kıstı ve dilini çıkardı.

"Vini'ye laf etme!"

"Geçen odanın kapısından geçerken, 'İnanamıyorum, Vini Türkiye'ye gelmiş!' diye bağırıyordun zaten... Bence odana yalıtım yaptır," dedi, onu taklit ederek.

"Kapa çeneni!"

"Aaa... Terbiyesiz, abiye böyle denir mi?"

"Terbiyesiz abi!" diye kıkırdadı Arya.

"Altını çizerim, terbiyesiz kelimesinin yanına virgül koydum!" Arya hâlâ gülerken;

"O Didi şişesini indir, yoksa çarpılıcaksın!" diyip, korkunç bir yüz ifadesi takındı.

"Nedenmiş o?" diyip, Didi şişesini eliyle çevirdi.

"Şu an da karıma elliyorsun ama! Na mahrem dostum hoo...!"

"Ne?"

"Emmi, karım diyom, bırak şu şişeyi!" Arya anlamamış bi' şekilde ona bakarken, "Şimdi sakin ol ve onu masaya koy... Hâlâ bitmedi gördüğün gibi. Ben onun rengi solacak, şeftaliyi temsil eden turuncusu gidecek diye kafayı yiyorum... Sen bana vurmak için kullanıyorsun? Oldu mu bu? Olmadı..." Mira poflayarak, "Allah sabır versin bacım" bakışı attı ve odayı terk etti.

∞∞∞

"Defne dün uyudun mu acaba?" diye sordu Emir, uykulu gözlerle Emir'e bakan Defne'ye.

"Ha?"

"Diyom ki: uyudun mu diyom?"

"Bir: çok devrik bir cümle kurdun. Bundan hoşlanmadım... İki: hayır, iyi uyuyamadım, çünkü sabaha kadar film izledim. Emir bir şey demeden, Defne'nin araba kullanmasını izlemeye başladı. Yanında bir erkek bulunurken, arabayı kızın sürmesi ona hep garip gelmişti ama şimdi o bu duruma düşmüştü. Niye ehliyetinin olması için bir sene daha beklemesi lazımdı ki?

Defne ile, Barış ve Mira'yı takip etmeye gidiyorlardı. Evet, altını çiziyorum: takip etmeye gidiyorlardı. Çünkü Emir Barış'ın nereye gideceğini biliyordu. Her zaman ki gibi, babasıyla annesi ayrılmadan önceki yaşadıkları eve gidicekti. Onun orada bir ağaç evi vardı ve bütün boş zamanlarını orada geçirirdi. Mira'yı götüreceği yer de orası olucaktı.

∞ Sonsuza Dek ∞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin