{1}

1.6K 102 6
                                    

Δευτέρα σήμερα. Παλι σχολείο. Εντάξει μπορεί να βγάζω καλούς βαθμούς αλλά αυτό δεν σημαινει πως μου αρέσει το σχολείο. Ουτε φυτό είμαι ουτε σπασικλακι.

Λοιπόν με λένε Εμιλι και πάω α'λυκειου. Δεν έχω αδερφια και αυτό δεν ξερω αν με κανει τυχερή. Εχω αρκετούς φιλους αλλά δεν τους εμπιστευομαι ολους. Εχω δυο κολλητές την Μελίνα και την Χαρά. Με την Μελινα κάνουμε παρέα απο το δημοτικό ενω την Χαρά την γνωρίσαμε στο γυμνασιο και απο τοτε είμαστε αχωριστες.

Μόλις εφτασα στο σχολείο. Μονο που σκέφτομαι πως πρεπει να ειμαι εδώ μέσα για 7 ώρες βαριεμαι.

Εγινε η προσευχή και μπήκαμε στις τάξεις μας. Καθομαι μονη μου και αυτός είναι ένας λογος παραπανω για να βαριεμαι στο μάθημα.

-Γεια σου Εμιλι. Με χαιρέτησε ο Ηλίας.

Ο Ηλίας είναι από τα διάσημα να το πω αγόρια του σχολείου. Εντάξει όπως οι υπόλοιποι τις αλλάζουν όλες σαν τα πουκάμισα και μπλα μπλα μπλα.

-γεια. Είπα και εκατσα στην θέση μου.

Ο καθηγητης μπήκε μέσα αλλά όχι μόνος του. Μπήκε στην αίθουσα μαζί με ενα αγόρι.

Ηταν όμορφος. Τα μάτια του ηταν κάστανα όπως και τα μαλλια του. Φαινόταν οτι ηταν γυμνασμενος. Μπορούσες να διακρίνεις τα τατουάζ του.

-Παιδιά απο εδώ ο Αλεξ είναι καινούριος. Λοιπόν Αλεξ θα κατσεις με την Εμιλι. Είπε και με έδειξε.

Εντάξει είχα μεινει. Δεν λέω είμαι κοινωνικό άτομο δηλαδή προσπαθώ για αυτό,αλλά πρωτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Εκεινος προχώρησε και χαμογέλασε στα κορίτσια και εκείνες σαν μια χορωδία ειπαν ενα "ααχ" συγχρονισμένα.

Ε δεν αντεξα έβαλα τα γέλια.

-Έμιλι θες να μας πεις τον λόγο που γελάς;

-ε δεν φταιω εγώ αν οι αλλες είναι λυσαρες. Είπα και ξεσπασα σε γέλια.

-σιωπη. Φώναξε και άρχισα να ηρεμω.

Εκατσε στη θέση που υπήρχε δίπλα μου. Με κοίταξε κάπως υποτιμητικά να το πω δεν ξερω αλλά φανηκε πως δεν με συμπάθησε και πολύ.

-ώστε εσύ είσαι η Εμιλι;

-εμ ναι. Είπα και χαμογέλασα.

-μάλιστα. Είπε μονο και κοίταξε αλλου.

Το κουδούνι χτύπησε και βρήκα τα κορίτσια. Καθομασταν στο διάδρομο και συζητουσαμε μέχρι που ο Αλεξ εμφανίστηκε και διέσχισε το διάδρομο λες και του ανήκε το σχολείο.

Ηδη είχε αρχίσει να αναπτυζει παρέες. Βέβαια μιλούσε με τον Ηλία. Μου έκανε εντύπωση. Δεν έδωσα αλλη σημασία και με τα κορίτσια βγηκαμε εξω.

-ποιος ηταν αυτός; ρώτησε η Μελ.

-αυτός ηταν ο Αλεξ. Καθισαμε μαζί στο μαθημα. Είναι καινούριος.

-και; ρώτησε η Χαρά;

-τι και;

-τι ξέρεις για αυτόν;

-τίποτα; σαν τι να ξέρω;

-μάθε ρε κοπελα μου.

-δεν με νοιαζει και πολύ ξέρεις. Είπα. Εντάξει δεν ξέρω αν το εννοούσα. Θα ήθελα να μάθω πράγματα για αυτον αλλά ηταν το λιγοτερο που με απασχολούσε.

-πάντως σε κοιτάει. Είπε η Μελ με ενα χαμόγελο ως τα αυτιά.

-αποκλείεται. Είπα

-ναι κοιτα. Είπε και γυρισα να τον κοιτάξω

Με κοιτουσε πολύ επίμονα χωρίς κανένα συναίσθημα. Προσπαθούσα να καταλάβω αν με συμπαθεί ή όχι.

Γυρισα το κεφάλι μου και εστρεψα το βλέμμα μου προς κάτι κοπέλες. Ο θεός να της κανει δηλαδη.

Πήγαν προς το μέρος του και η μια αρχισε να του τρίβεται. Εκείνος βέβαια δεν αντιστεκόταν καθόλου.

-πεσαμε σε play boy. Είπε η Χαρά. Και είχε απόλυτο δίκιο.
----------------------------------------

Μετα από εφτά βασανιστηκες ώρες σχολείου γυρισα σπίτι. Η μαμά ηταν στην δουλεια το ίδιο και ο μπαμπάς. Αφού έφαγα μπηκα facebook. Είχα 2 αιτήματα φιλιας. Το ενα ηταν από εναν άγνωστο και δεν το δεχτηκα και το δεύτερο ηταν απο τον Αλεξ? Μα καλά πως με βρήκε; Το αποδέχτηκα και κατευθείαν μου έστειλε ενα μύνημα.

-Γεια σου Εμ😜

Εμ; κανένας δεν με έχει φωνάξει έτσι. Μου αρέσει.

-Γεια σου Αλεξ. Του έστειλα. Μετα απο λιγα λεπτα μου ήρθε μύνημα του.

-τι κάνεις;

-καλά ειμαι εσύ;

-καλά και εγώ.

-Εε πρεπει να κλείσω τα λέμε. Είπε και βγήκε. Μα καλά τι παει λάθος με αυτό το άτομο;

Βαριομουν τόσο πολύ που έβαλα μια ταινία. Η ώρα είχε παει 6 και οι γονείς μου είχαν γυρίσει. Μου ειπαν να πάω να διαβάσω. Για την ακρίβεια μου φώναζαν.

Αφού τελείωσα και με τα μαθηματα. Ανοιξα το κινητό μου ελπίζοντας να έχω μυνημα απο τον Αλεξ. Μα καλά τι εχω πάθει; δεν τον ξέρω καν.

Αλλα δεν είχα. Δεν ξέρω αυτο αν είναι καλό η κακό αλλά ένιωσα ενόχληση.

Με αυτά με πήρε ο ύπνος αγκαλιά με το κινητο μου

ΧΕΥΥΥ. ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ;

Well ελπίζω να σας άρεσε.

Αφήστε σχόλια για να ξέρω.

Και ψηφιστε φυσικά αν σας αρεσε.

Ιωάννα*😘😘

The DevilWhere stories live. Discover now