Ειναι πρωί και κάνω τα μαθήματα μου.
Γελάστε λίγο.
Ακόμα εχω στο γραφείο μου εκείνη την Χθεσινή εικόνα.
Φοβάμαι αλλα ίσως ειναι απλα μια πλάκα.
Το κινητό μου χτυπαει. Ετσι και είναι απόκρυψη.
Μιχαλης λέει. Παράξενο . Το σηκώνω.
-ναι;
-γεια σου Έμιλι
-γεια Μιχάλη
-εμ να σε πήρα μήπως ήθελες να βγούμε σήμερα; ρώτησε
Η αλήθεια ειναι οτι φοβάμαι όλα αυτα τα ξαφνικα αλλα δεν ξέρω.
-εχω κανονίσει αλλα για μια αλλη φορά ναι. Είπα
-εντάξει τα λέμε τοτε. Είπε και το εκλεισε.
Γιατί σε εμένα;
Κατεβηκα κάτω. Η μαμά μου μαγιρευε και ο μπαμπάς μου καθόταν στο σαλόνι.
Τελεια.
Τελικά το απόγευμα θα βγω με την Μελ και την Χαρά αλλα εννοείται πως θα ειναι και ο Αλεξ με τον Ηλία και τον Παύλο.
Που πάμε χωρίς αυτους μου λετε;
Θα πάμε σε κλαμπ. Με θέλουν και κλαμπ.
Να δω τι θα βάλω. Αλλα σιγά μωρε με το πάσο μου σωστα;
Εβαλα μουσική τραγουδούσα χορευα ήμουν φβ μέχρι που άκουσα ενα θόρυβο απο το παράθυρο. Ανοιξα αλλα δεν είδα τίποτα. Το έκλεισα και πήγα κάτω.
Εφαγα το μεσημεριανό μου. Μόλις ανακοίνωσα στους γονεις μου οτι θα βγω σε κλαμπ αρχισαν την γκρινια.
Και ποιοι θα είστε; πως θα πατε; πως θα γυρίσετε; να μην πιεις πολύ, τι ωρα θα γυρίσετε; αύριο έχεις σχολείο και όλα τα σχετικα.
Η ωρα ηταν 4 τα παιδιά θα ήταν κατά της 8 εδώ είχα ωρα. Μπηκα εκανα ενα μπάνιο. Η ωρα ηταν 5 παρα.
Αυτό πρέπει να το σταματησω. Στεγνωσα τα μαλλια μου και εψαχνα στην ντουλάπα μου για ρούχα. Η ωρα ήταν 5 και δεν ειχα βρει τιποτα. Να εβαζα σορτσάκι η φούστα; η ωρα περνούσε και επιτέλους βρήκα.
Φωτο κάτω ⬇
YOU ARE READING
The Devil
Teen FictionΓια εκείνη ηταν ενα δαίμονας ένας διάβολος που θα της κατέστρεφε την ζωή Για εκείνον ηταν ένας άγγελος το φως που αναζητούσε για να διώξει το σκοτάδι του.