Ειναι βράδυ και όλα γύρω μου ειναι σκοτεινά.
Δεν φοβάμαι ειναι η αληθεια. Εχω συνηθίσει το σκοτάδι, τη μοναξιά.
Αποφάσιζω να βγω εξω. Θέλω να κάνω μια βόλτα. Να βρω λίγο φως.
Παρόλο που φοραω ζακέτα κρυωνω και τρεμω. Τα πόδια μου κανουν τα πρώτα τους βήματα με προορισμό το σχολείο.Εντάξει ίσως ακούγεται τρελό αλλα μέχρι και εκείνο μου έλειψε.
Τραγουδάω χαμηλόφωνα το "just a dream" και φανταζομαι πως θα ηταν να το τραγουδούσε ο Αλεξ.
Ο Αλεξ... Δεν ξέρω που ειναι. Οσα μου είπαν τα παιδιά με τρόμαξαν πολύ. Αλλα νομιζω πως υπερβάλλουν λιγο. Θέλω να πω πως το να κάπνισε μια φορά δεν ειναι κακό ουτε να μέθυσε ειναι κακό αλλα μια φορά. Δεν ξέρω πόσες φορες έχει γίνει κάτι τέτοιο.
Εχω ηδη φτασει στο σχολείο. Σκαρφάλωνω και πηδαω μέσα. Σκέφτομαι να πάω στο πίσω μέρος της αυλής που καθόμουν μαζί του. Καθώς προχωραω ακούω φωνές.
-Σου είπα πως τα λεφτά τα ήθελα σήμερα.
Αυτός ακούστηκε σαν τον Αλεξ; Ο Αλεξ θέλει λεφτά; Απο ποιον;
-θ-θα τα φέρω.
Είπε κάποιος. Από την φωνη του φαινόταν τρομαγμένος.
-Αν θες την δόση σου πρεπει να εχεις και τα λεφτά μαζί.
Δόση; Μιλάνε για ναρκωτικα; Ο Αλεξ τι κανει με αυτους γαμωτο;
-Μάρκο νομιζω πως πρεπει να κάνουμε κάτι με αυτον. Είπε όλο νόημα.
Φοβάμαι για το τι θα ακολουθήσει.
-Ο-οχι σε παρακαλώ. Λέει ο άγνωστος και ακούω τις φωνές πόνου που βγάζει. Τρέχω κατευθείαν προς το μέρος τους.
-Είστε τρελοί; είσαι καλα; Ρωταω τον άγνωστο που ειναι πεσμένος στο πάτωμα. Η μύτη του τρέχει αίμα και έχει μελανιές.
-Ε-μιλυ; ακούω τον Αλεξ να λέει. Δεν έχω ιδέα τι κανει εδώ με αυτους. Δεν θέλω να του μιλήσω. Νιώθω ηδη σκατά που έχω μπλέξει σε αυτο μόνο και μονο για να βοηθήσω κάποιον.
-ωστε εσύ είσαι η Εμίλι; το κορίτσι που απήγαγε κάποιος χωρίς να ζητήσει λεφτά ούτε τίποτα. Λοιπον σκέφτομαι να αφήσουμε αυτον και να ξεκινήσουμε με αυτή. Είπε και εγώ πηγαινα όλο πιο πίσω ενω αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου.
-Μάρκο αστην. Είπε ο Αλεξ.
-Πίστεψε με τώρα που την βρήκα δεν υπάρχει περίπτωση να την αφήσω. Είπε και έβγαλε ενα μαχαίρι από την τσέπη του.
YOU ARE READING
The Devil
Teen FictionΓια εκείνη ηταν ενα δαίμονας ένας διάβολος που θα της κατέστρεφε την ζωή Για εκείνον ηταν ένας άγγελος το φως που αναζητούσε για να διώξει το σκοτάδι του.