*** Bu bölüm çok iyiydi ! Çok sevdim ! Delgin çiftine dedikodularını yaptık. Marcus'un niyeti belli oldu mu sizce ? Ja-runun düğünleri nasıl olmalı peki ? Neyse bölüm şarkısı ile iyi okumalar ! Multimedyada Sakura ağacı yaprakları var !
Kuzen Marcus ile bahçe yürüyüşüne çıkmıştım. Tabi ki baş başa değil, yanıma Haru'yu da almıştım. Luis ise, saraydaki tüm bilgileri öğrenmesini istediği için yanımda değildi. Babam, kuzenimle vakit geçirmemizi istemişti ve birbirimizi yakından tanımamızı istiyordu. Marcus, değişikti. Gizemli birisiydi ve saray hanımefendilerinin çoktan gönüllerini fethetmişti. Çapkınlığı buradan belli oluyordu. Bahçedeki güllerden zehirli olanlara, zehirli olarak tabela asıldığını görünce aklıma Sofia'nın benzetmesi geldi. Yüreğim cız etti.
Marcus " Kuzen, neden zehirli güllere bakıyorsun ? "
" Hiç. " dedim.
" Kuzen, bu kadar zarafet içinde olman beni mutlu ediyor. Çünkü hanedanlığımız hep zarif kadınlardan oluşur."
" Teşekkür ederim, Kuzen Marcus. Başka kuzenlerimiz var mı ? Hanedanlığı pek bilmiyorum."
" Sevgili Jade. Hanedanlığın son üyesi sensin. Diğer kuzenlerimiz öldü ne yazık ki."
" Şu işgalde mi ? "
" Evet, hepsi savaşarak öldü. Bende savaştım sonra ise kaçtım. O zamanlar çok korkunçtu, Kuzen. "
" Sen nasıl hayatta kaldın ? "
" Aslında savaşı kaybetmek üzere olduğumuzu anladığımda, baban benim kaçmamı ve hanedanlığı sürdürmemi istedi. Seni de alacaktım. O zaman o kadar masumdun ki, anlatamam. Baban ne kadar seni bana verecek olsa bile, kraliçe izin vermedi."
" Neden izin vermedi ki ? "
" Bilmiyorum, küçük Kuzen. Bilmiyorum." dedi ve sinsice gülümsedi.
Haru " Geçmişiniz ne kadar köklü ! "
Marcus " Sende bu hanedanlığa damat olarak gireceksin. Bilmen gerekir."
" Hayır. Ben Jade'yi , tatlı gelinim olarak alacağım."
" Kolay mı bizden kız almak ? Sen damat olarak girersin, bu saraya."
" Çok komiksin, Marcus ! Ya Jade'yi kaçırırsam, ne olur ? "
" Ah, damat Haru ! Çok komiksin."
" Damat Haru mu ? Ah, Jade ile evlendiğimde göreceksin."
"Ah ne biçim bir konu bu böyle ! " dedim.
Haru " Evet, neredeyse Kuzen'in balayı yerimizi, hangi yatakta, hangi pozisyonda olacağımızı söyleyecekti. "
Marcus " Gerekirse, söylerim. Jade değerli bir prenses. Hep prenses olarak, kalacak zaten."
" Hep prenses mi ? " dedim.
" Evet, hep prenses olarak kalacaksın ! Hanedanlığı bir kadının yönetmesi düşünülemez, Kuzen."
" Bir kadın gayet, iyi bir şekilde yönetebilir ! Eğer soy yürümez diyorsan da, onun çocukları da hanedan üyesidir. "
" Kadınların yönetimde olması iyi değildir, küçük kuzenim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış
FantasyKleopatra: Pekala, madem gerçekten aşıksın, o zaman, ne kadar, onu söyle! Antonius: Ölçülebilen aşk zavallı bir aşktır. Kleopatra: Peki, ya ben ölçmeye kalkarsam? Antonius: O zaman kendine yeni bir dünya bulacaksın. -William Shakespeare Antonius & K...