Karanlığa Dokunuş

341 40 25
                                    

** Y.b. zamanı !  Lütfen bana kızmayın ! Sam'e sevgili lazımdı ve çıktı. Ayrıca, Jack'e de kızmayın. Onun yerine Sofia'ya kızın. Sizce Ja-ru çifti nasıl olacak ? Tahminleri alalım. Bana şarkı önerin lütfen ! Rock tarzı olabilir ! Eğer beğenirsem, onunla bölüm yazılır ve multimedia paylaşırım ! Bölüm şarkısıyla iyi okumlar ! **

Akşam yemeği için herkese köfte ve patates kızartıp, yedirtmiştim. Şimdi ise oturmuş sohbet ediyorduk. Saat gece 10.30 idi. Jack'i bu sefer yanıma almıştım. Çünkü o aptal sürtük sarışın -Haru ile bu adı takmıştık. - yanında olmasını istememiştim. Luis ise, dizlerimin dibine çökmüştü. Konu lakaplara gelmişti.

Sofia " Benim genelde lakabım seksi sarıdır."

Haru " Bence senin lakabın şu olmalıydı. Kendini seksi sanan aptal sarı. Bence mükemmel uydu."

" Bence de mükemmeldi. Benim lakabım yok. Çünkü herkes başka bir ad takıyor. " dedim.

Luis " Bana Lui diyorlar. Jade'ye zümrüt derim. "

Jack " Bana genelde Jake derler, başka yok. Bende ona Sevgi Kelebeğim derim."

Delilah " Bana Del diye kısaltma yapıyorlar."

Irene " Bana İspanyol Kuş'u diyorlar."

Orlando " Bu lakabı ben taktım. " dedi ve güldü.

Sofia sinirle bana ve Haru'ya bakıyordu.Sonra her zamanki gibi sinsileşti.

Sofia " Jack, dışarı benimle dışarı gelebilir misin ? Yalnız gitmek istemiyorum. Lütfen ! " dedi en masum sesiyle.

Jack'e baktım. Gidecekti ve benim bakışlarıma rağmen gidecekti.

Jack " Tabi ki Sofia. En son nerede kalmıştık ? "

Sofia " Geçmişlerimizden, Tatlı Jake." dedi ve Jack'i kaldırdı. Sonra kolkola girip, dışarı çıktılar.

Yumruklarımı sıktım çünkü içimdeki karanlık kız, tekrardan beni ele geçirmeye çalışıyordu. Yumruklarımı sıkmama rağmen ele geçirecekti ve öldüreceği ilk kişi Jack olacaktı. Daha sonra Sofia olacaktı ve ben bu işi zevkle yapacaktım. İkisi öldürecektim ve sonra bir şey olmamış gibi davranacaktım. Birden karanlık enerjimin düştüğünü hissettim. Nedeni ise, omuzlarıma ellerini koyan Haru'ydu.

Haru " Enerjini tam zamanında kesmişim yoksa, Los Angeles yok olacaktı. "

" Keşke belli birisini yok etseydim de, o zaman beni durdursaydın. " dedim.

Haru " Jade, dışarı çıkalım. Sofialardan daha farklı yolda yürürüz. "

 " Peki." dedim ve Haru'nun üstüme verdiği şal ile dışarı çıktık.

" Evet, beni dışarı çıkarmanın amacı neydi ? " dedim.

Haru " Senin dışarı çıkmandaki amaç, benimle yürüyecektin ve rahatlaman içindi. Jack seninle ilgilenmiyor. Luis, aile saadeti içinde seni unuttu. Del ve  Yugin, zaten şimdiden evli çift gibiler. Sende teksin, bende tekim. "

" Ne güzelmiş. "

" İçindeki karanlık enerji her geçen gün büyüdüğünün farkındasın değil mi ? Belli bir zaman sonra seni yok edebilir."

UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin