*** Selam Pıtırcıklar ! İyi Bayramlar dilerim önce ! Bu bölümde Marcus geldi. Sizce nasıl biri ve neler yapacak ? Tahmin alabilir miyiz ? Ayrıca Edward-Bella mı yoksa Ja-ru çifti mi ? :D Sofia'yı dövmek isteyen var mı ? Marcus, multimedyada :) Neyse bölüm şarkısı ile iyi okumalr ! :* ***
Üstümü değiştirmiştim. Mor, sade bir elbise giymiştim. Dizlerime kadar geliyordu. Sonra üçümüz dışarı çıktık.
" Luis ! Ne oldu ? Neden söylemiyorsun ? Yoksa Delilah'a bir şey mi oldu ? Ah, lütfen hayır de ! " dedim.
Haru " Heyecanlanmana gerek yok ! "
Luis " Konu Jack. "
" Ne ? Ne yapmış ? Lütfen intihar etmediğini söyle yoksa, şuracıkta vicdanım yüzünden ölürüm. " dedim.
" Ah, intihar girişimi bilmiyorum ama salak gibi zehirli bir gülü koklamış. Zehirli olduğunu ona demiştim ama unutmuş olmalı. Sonra Sofia'nın yanına gitmiş ve gülü kokladığını söylemiş. "
" Bu kadar salaklık olmaz ki ! "
Haru " Bence intihar etmek istedi ama pişman oldu. Çünkü Sofia'ya olan sevgisi vardı. Yazık, oldu."
Luis " Şu an gereken müdahaleyi, şifacılar yapıyor zaten. Bence de intihar etti. "
" Hepsi benim yüzümden." dedim.
Haru " Senin yüzünden değil, bebeğim. Onun aptallığı yüzünden. Seni kaybetti ve acısını bizden çıkartıyor." dedi ve ona ayrılan odaya girdik.
Odada Sofia, Irene ve Orlando vardı. Sofia yatakta oturmuş, ağlıyordu. Irene ise, Sofia'nın yanına oturmuştu. Orlando ise pencereden dışarıya bakıyordu. Sofia buz gibi bakmıştı. Bir an bu bakışlar karşısında donacağımı hissettim. Evet, donacaktım. Luis, hemen ablasının yanına oturdu.
Sofia " Pişman oldum dedi ! Bunu koklamaktan pişman oldum dedi. "
Irene " Ağlama, bak. Yanlışlıkla, bilmeden koklamış işte. "
" Aptallık etti. Neden yaptığı apaçık.Ah, zavallım. Ona diyorum. O, artık imkansız ! Seni unuttu diyorum ama dinlemedi."
" Korkma, iyileşecek." dedim.
Sofia bana baktı. Beni öldürmek istiyormuş gibi bir hali vardı.
Sofia " Senin yüzünden oldu, pis fahişe ! Aramıza kara bir kedi gibi giriyorsun. Ne istedin ondan ? "
" Ben bir şey yapmadım ! Bana fahişe diyemezsin. İntihar etmedi ! " dedim.
" Kendini böyle mi kandıracaksın, Aptal ? Vicdanını böyle mi rahatlatacaksın ? "
" Ben bir şey yapmadım ! "
" Doğru, Jade masum. Çünkü o bir melek. İnanmıyorum senin masum olduğuna. Sen herkesi kandıran, küçük bir fahişesin ! "
" Bana fahişe deme ! Benim aşık olduğum kişi belli . Jack, intihar etmedi. Ben masumum. Eğer suçlayacak birini arıyorsan, o sensin. Çünkü Jack'i bu hale sen kendin getirdin. " dedim.
Bana baktı ve ayağa kalktı. Yüzüme tokat attıktan sonra, yere düştüm. Bu tokat karşısında bir şey yapmalıydım. Evet, yapmalıydım. Mesela onu ait olduğu cehenneme göndermeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış
FantastikKleopatra: Pekala, madem gerçekten aşıksın, o zaman, ne kadar, onu söyle! Antonius: Ölçülebilen aşk zavallı bir aşktır. Kleopatra: Peki, ya ben ölçmeye kalkarsam? Antonius: O zaman kendine yeni bir dünya bulacaksın. -William Shakespeare Antonius & K...