** okul öncesi hediyem ! :) Luis, beklenen tepkisi tam mı fazla mı yoksa ? Bu arada Uyanış'ın ortalarındayız. Neyseciğime, Luis'in tepkisini bakın Sam hazırladı :D Sizce Del'in bu görüşü nasıldı ? Ne yüzündendi ? Bölüm şarkısı ile iyi okumalar ! Bakın multimedyada Luis var !
Yemeği yedikten sonra, balkonda kalmaya karar verdik. Haru yanıma oturmuştu. Kahvemi yavaşça yudumluyordum.
Del " Nasıl açıklayacağımı bilemiyorum, Jade. Çok karmaşıktı. "
Yugin " O görüşten sonra gün boyu baş ağrısı çekti."
Haru " Ne gördüğünü açıklayabilir misin ? "
Del " Peki, görüşüm şuydu. Bir tane adam vardı, General'in yanında. Böyle çıkık elmacık kemikli, yakışıklı, çekici bir adam. O adam, zafer kazanmış gibi gülümsüyordu. Sen de vardın. Yüzün solgun ve ağlayan bir şekildeydin. Haru ise, sana sarılmıştı. Bende oradaydım ve Kral ile tartışma içindeydim. Fakat sen çok ağlıyordun, Jade. Ayrıca dava, ceza, vatan haini falan diye bir şey geçiyordu. Ama sonuç olarak, ağlayarak sarayı terk ediyordun. Bizde terk ediyorduk, Jade. İçimden bir his bunun çok yakında olacağını söylüyor. "
" Bela peşimde. O adam, benim kuzenim Marcus. İnan, taht için rakibim. General, onu destekliyor. Babam da onu mu destekliyor, bilmiyorum. " dedim.
Haru " O adamın, pislik olduğunu ilk bakışta anlamıştım."
Yugin " Kuzenin mi ? Bu kötü işte."
" Evet, çok kötü. " dedim ve kapı çaldı.
Delilah kapıyı açmaya gitti. Geri geldiğinde ise, karşımda öfkeli bir Luis vardı. Kaşlarını çatmış ve bana kızgınca bakıyordu. Öfkesini aramızda olan bağ ile, hissettim. Kızgın bir volkandı !
Luis " Duyduklarımın gerçek olmadığını söyle ! " dedi ve ayağa kalktım.
" İstersen, salonda baş başa konuşalım. Ne duyduğunu öğrenebiliriz." dedim ve salona geçtik.
Balkon kapısını kilitledikten sonra, kızgın boğa Luis'e döndüm.
Luis " O aptalca, teklifi kabul etmediğini söyle ! " dedi bağırarak.
" O aptalca teklif ne ? " dedim sakince.
" O aptalca teklifi biliyorsun ! Haru'nun, o manyak sadistin, sana işkence etmekten zevk alan adamın evlilik teklifini kabul etmediğini söyle ! "
" O manyak sadist, benim sevgilim ! Delicesine aşık olduğum ve ona baktıkça kendimi gördüğüm adam, Luis. Teklifini kabul etmeyip, ne yapacaktım ? "
" O adam, senin canını yaktı."
" Canımı yaksa da, iyileştirmesini de bildi ! Kabul etmeyip, ne yapacaktım ? "
" Kabul etmeyecektin ! "
" Sana kim söyledi ? "
" Samuel aradı ve söyledi. Kendisinin karşı çıkmaya cesareti olamadığı ama benim yapabileceğimi söyledi. Seni bu yanlış yoldan, ben döndürebilirmişim. Haklı da! "
" Lanet girsin ! Sam, seninle mi beni duracak ? Yanılıyor. Luis, seni de seviyorum ama Haru'nun yeri başka. Biz, ne kadar zıt olsak da, uyumluyuz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış
FantasíaKleopatra: Pekala, madem gerçekten aşıksın, o zaman, ne kadar, onu söyle! Antonius: Ölçülebilen aşk zavallı bir aşktır. Kleopatra: Peki, ya ben ölçmeye kalkarsam? Antonius: O zaman kendine yeni bir dünya bulacaksın. -William Shakespeare Antonius & K...