Selam ! İşte yeni bölüm. Jade'ye ve Haru'ya evlilik yakıştı mı sizce ? Peki Luis değişti mi ? Akorn kimdir peki ? Tahminleri alalım lütfen. Ayrıca Jade hakkında tahminler yapın. Jade'nin elbisesi ve Akorn'un resmi multimedyada. Bölüm şarkısı ile iyi okumalar.
(Jade)
Balayım muhteşemdi. Her şekilde çok güzeldi. Fakat dönme vaktimiz gelmişti. Yaklaşık 2 aydır buradayız. Bugün aralığın 15 idi. Haru ile burada, karanlık enerjimi kontrol etmeyi öğrenmiştik. Bir şekilde o yanımla, barışmıştım. Şimdi hiç istemesem de, dönüyordum. Sebebi ise, Yugin çağırmıştı. Neden çağırmıştı ki ? Neden bu mutlu dünyada kalmama izin vermemişti ? Luis'i arayamamıştım çünkü Haru habire beni oyalıyordu. Dağ, bayır gezmiştik. Fakat nedense Luis hakkında kötü hislerim vardı. Haru'ya neden böyle hissettiğimi sorduğumda ise, bilememişti. Bavullarım hazırdı. Her şeyi almıştım. Hatta fazladan olanlar bile vardı. Saat akşam üstü 5 idi. Haru, geçit kapısını açtı ve kendimizi evimizin içinde bulmuştuk. Hatta yatak odasındaydık. Yatak odamız, krem ağırlıktaydı. Genişti. Tıpkı istediğimiz gibi döşemiştik. Bavulumu bir kenara taşıdım. Haru ise, yatağın üstüne oturdu.
Haru " Jade, Delilah'ı aramayacak mısın ? "
" Aslında hiç arayasım, yok. " dedim ve ayağa kalkıp, belime sarıldı.
Haru " Aslında gelmeseydik keşke. Hep, o aptal şarışınlar yüzünden geldik."
" Seni seviyorum. "
" Bende seni." dedi ve öpüşmeye başladık.
Birden telefonum çalmaya başladı. Dudaklarımız ayrılınca, Haru sinirli bir şekilde telefonumu aldı ve tam parçalayacakken, onu durdum. Telefonu aldım ve arayan kişiye baktım. Arayan Luis idi.
Haru " Harika ! " diye homurdandı.
Onu umursamadan, telefonumu açtım.
" Efendim, Luis ? " dedim.
Luis " Selam Evli kadın Jade ! Dönmüşsün anlaşılan."
" Evet, daha yeni döndük. Haru ile birlikte ! "
" Delilah sana ulaşamamış ama bu akşam için seni ziyaret edecekler. Yanlarında bir kişi daha olacak."
" Sende gelecek misin ? "
" İstersen gelirim. Hatta yatıya bile kalabilirim."
" Gel o zaman. Dur, yemeğe alayım sizi."
" Peki o zaman. Senin o lezzetli parmaklarından, nasıl yemekler çıkacak bakalım ? "
" Bekle ve gör. Hadi görüşürüz."
" Görüşürüz. " dedi ve telefonu kapattı.
Haru " Hadi üstümüzü değiştirelim de mutfağa inelim. Bakalım, mutfakta ne kadar uyumluyuz."
" Peki." dedim.
Üstümüzü değiştirtik. Rahat bir şeyler giydikten sonra , Haru'nun vampir gücü sayesinde hızlıca aşağı indik.Mutfağımız, gayet güzeldi. Siyahtı. Buzdolabını açtım ve 12 tane biftek çıkardım. Bu akşam onlara, baharatlı biftek yapacaktım. Haru ise, pirinç çıkarmıştı. Pilav yapacaktı.
Haru " Biftek yaptıktan sonra tatlı olarak ne yapalım ? "
" Sufle yapmaya ne dersin ? Canım sufle istiyor." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış
FantasyKleopatra: Pekala, madem gerçekten aşıksın, o zaman, ne kadar, onu söyle! Antonius: Ölçülebilen aşk zavallı bir aşktır. Kleopatra: Peki, ya ben ölçmeye kalkarsam? Antonius: O zaman kendine yeni bir dünya bulacaksın. -William Shakespeare Antonius & K...