Multimedya : Melih Karaman..
Bu Melih ' di.
Ona şaşkınca baktım. Gerçekten bir daha karşıma çıkmayacağını düşünmüştüm. Açıkcası cidden ondan şüpheleniyordum. Ama içimde ki bir yerden ona güven diye bağıran bir ses vardı. Ona inanırsam beni kandırabilirdi. En iyisi geçen ki gibi çekip gitmekti. Tam topuklarımın üzerinde dönüp , arkamı dönecektim ki kolumu tuttu. Hayır ikidebir beni kolumdan tutup durdurmaya çalışıyordu. Cidden can sıkıcı olmaya başlamıştı. Ters bir şekilde gözlerimi kolumdaki eline çevirdim ve aynı ifadeyle gözlerine baktım. Gözlerimde ki ifadeyi anladığında elini yavaşça indirdi. Derin bir nefes aldım. Neden bu kadar çabalıyordu ki. Konuşmak istemiyorsam istemiyorum. Fazla uzatmaya başlamıştı.
"Dinle artık, yeter " dedi sitem edercesine.
"Ne yeter ? " kaşlarımı havaya kaldırarak sordum.
"Sadece iki dakikalık dinlesen olmaz mı ? "
Başımı iki yana salladım. Yavaşça tekrar arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım.
"Sen herşeyden böyle kaçıyorsun herhalde. "
Yerimde duraksadım. Resmen bana korkak demeye çalışıyordu. Bende o hiçbirşey demese çekip gidecektim. Belki de bu lafın gururuma dokunacağını anlamış ve şansını denemişti. Hızlıca arkamı döndüm ve ona doğru ilerlemeye başladım. Onun tam önünde durdum. Sinirden ölüyorum resmen.
"Hiçbir şeyden kaçtığım yok benim. "
"O zaman beni dinlemediğine ve benden kaçtığına göre benden korkuyorsun. "
Sinirden nefes alışverişlerim sıklaşmıştı.
"Senden falan korktuğumda yok. "
"O zaman niye dinlemiyorsun ? "
"Çünkü...canım dinlemek istemiyor ."
Gerçekten içim bas bas bağırıyor . Dinle onu , güven ona diye.
"Neden canın dinlemek istemiyor ? "
Sanki sakinliğin son kırıntılarını yaşıyormuş gibi sordu bunu.
"Neden dinlemek istesin ki ? "
Evet doğru onu dinlemek için bir nedenim yoktu.
"Çünkü intikam istiyorsun ? "
Şaşkınca gözlerine baktım . Sözlerine devam etti.
"Ama bunu tek başına yapamazsın ? "
"Bu da ne demek ? "
"Beni dinlersen anlatıcam . "
Ona nasıl inanacaktım ki . Ya onlardan biri ve beni kandırmaya çalışıyorsa. Gözlerine kuşkuyla baktım.
"Bak sadece anlatıcam ve teklifimi suncam. Sana zarar verme gibi bir düşüncem yok. "
"Onlardan biri olmadığını nerden bilicem ? "
"Eğer onlardan biri olsaydım sana zarar verirdim. Sadece sana yardım etmek istiyorum. "
Sözlerini gerçekten samimi ve içten söylemişti.
"İyi tamam. Anlat ."
"Burda olmaz . Yarın benim evime gel."
Gözlerimi kocaman açarak ona baktım. Sonra bakışlarımı sinir ele geçirdi.
"Hayır yanlış anladın. "
Burun kemerini sıkıştırıp başını eğdi.
"Ben senin amacını anladım. Defol git. Kendine başka bir oyuncak bul . Pislik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
AcciónKAPAK YAPIMI = GLASSCASTLE Bir mafya ne kadar bela olur ki !!!! Sare babasının intikamı , Melih annesinin intikamı .... Peki ya bunlar bilindiği gibi değilse...Her şey yalansa... ve gerçekler daha ağırsa...Neye inanmayı seçersin... Karmakarışık bir...