XXX 1.bölüm XXX
APTAL!hergünki gibi sabahin yedisinde telefonumun calmasiyla uyandim. Aptal yine beni ariyordu.
Telefonumu sessize alip yüzümü yikamaya gitim. Sonrasida sizinde hergün sabah napiyorsaniz onlari yaptim iste.
Simdi kesinlikle "aptal kim ja?" diyorsunuzdur...ahhh tanistirim ozm
Aptal diye kaydetigim kisi aslinda benim en yakin arkadasim, can dostum,kardesim.Ismi jimin,benden bir yas büyük.
O 19 ben ise 18 yasindaydimJiminle 6yil önce tanismistim. Yanimizdaki bos dayreye tasinmislardi. Ozamanlar ben daha 12yasindaydim we erkeklerden igreniyordum,bu huyum simdiye kadar daha degismedi.
Siz simdi kesinlikle "bu nebicim kiz ya" diyorsunuzdur ama benimde kendime göre nedenlerim war.
Jimin'i ilk basta hic sevmemistim,annem onlari achcam yemegine davet ettiginde onunla ilk defa karsilasmistim. Annemin "kizim jimin'le odana gidip oyun oynazina'demesiyle ona kas göz hareketleriye beni tarik etmesini söyledim. Odama girdigi an benim en sevdigim bebeyimi kirmisti.
Abimden bana kalan son sey...
O günden beri ona APTAL diye hitab ediyordum. Kendisini afedirmek icin herseyi yapmisti, yanimdan 1daka bile ayrilmiyordu. Bende beni rahat biraksin diye afetmistim. O günden sonra biz iyicene yakinlasmistik.Jimin'le arkadasligimizin nasil bukadar uzun süre tutugunu hala anlamiyordum cünkü karakterlerimiz birbirlerine zit gidiyordu.
O herseyi positive gözle bakarken , ben herseyi bok gibi göriyordum.
O renkli giyinmeyi severken, ben sadece siyah giyinmeyi severdim.
O dünyadeki herkesi severken, ben bütün insanlardan nefret ediyordum.
Dünyada tek sevdiyim biri war oda jimin! Evet dogru okudunuz ben zeynep bayrak park jimini seviyordum. Ben zeynep bayrak herseyden igrenen ,nefret eden jimini seviyordum.
Ona nezaman asik oldum bilmiyorum,tek bildigim bunun bir hata olmasiydi. Cünkü oda bir gün herkes gibi beni birakip gidecekti.
Cidden simdiye kadar o aptal hakinda konusmusum. Size kendimi bile tanitmadim.
Ismim zeynep bayrak, dedigim gibi 18 yasindayim. Uzun düz siyah saclarim war. Kilom yerindeydi, ne cok kiloku nede cok zayiftim. Koyu kahverengi gözlerim war. Karekterime gelirsek ..o ruhum gibiydi, siyah. Bunun nedenini size baska bi zaman anlatirim. Okulda bana Badgirl diyorlar. Bunun nedeni sinirimi herkesden cikardigim icin olabilir yada okuldaki her ögrencinin benden bi ara dayak yedigi icin. Kücüken yasadigim bi olaydan sonra kendimi korumak icin dövüs dersleri aldim. Ögretmenler bile artik benden bikmis benimle zorunda olmasalar bana bakmiyorlardi bile. Bu umrumdamiydi? Hayir. Ne arkadaslara nede bir aileye ihtiyacim wardi, o bana yeterdi. Insanlarla konusmayi sevmezdim,yeni arkadasliklar kurmayi, yada baska böyle seyleri.
Kücüken ayni jimin gibiydim.
Herseye gülen,positive düsünen,dünyadaki herseyi seven kücük prensez zeynep bayrak'im.
Simdi ise hersey ters dönmüs gibiydi.Jimin sanki benim eski halimi hatirlamam icin allah'tan gönderilen bir melekti, ama benim bu halimi artik kimse degistiremez...
Dedigim gibi herseyi yawas yawas anlatacam size...hayatimi size erman edecem..
Cantamida aldiktan sonra son kez aynadan kendime baktim we "bu okulun uniformalari gercekten cok kisa" diye derin bi nefes alarak evden ciktim. Jimin arabasinin yaninda durmus beni bekliyordu. Onu gördügüm an kalbimin saniyede 100kere atmasi normal miydi?
Kulaklarima kadar yetisen gülüsüm'le ona dogru kosup simsiki sarildim. Sanki her dadika elimden kayip gidecekmis gibi."Ähmm..zeynep..nefes alamiyorum artik birakirmisin? Ben bu yasta ölmek icin daha cok yakisikligim"
Aissss rezil.olmustum! Kolarimi hemen ondan ayirip kendime küfür ediyordum.
Aptal zeynep , mal zeynep, salak zeynep...Arabaya bindigimizde jimin birden bire bana yaklasmaya baslamisti..
Yaklasti...yaklasti...artik onun nefesini yüzüme hisedebiliyordum.
Yanaklarimin yandigini hisediyordum ama su an gözlerim ve düsüncelerim onlar degilde jimin'in o dolgun dudaklarina kalmisti. Tmm belki biracik sapik olabilirdim ama bir erkeyin dudaklarinin bukadar dolgun olmasi normal bisey mi?!Gözlerimi jimin'in alayca gülen sesi sayesinde kendime gelebilmistim.
"NE SALAK SALAK GÜLIYORSUN APTAL!?"
Sordugum an kemerimin baglanmisini hisetim. Ahh ben jiminle fantaziler kurarken o sadece kemerimi baglamak icin yaklasmisti bana..
Fantazilerimin arasinda kesinlikle sapikca düsüncülerim yoktu! ...belki...sadece biraz.. Off . Ben birgün icinde daha nekadar rezil olacagimi düsünürken jimin hala güliyordu.
Yerin dibine girmistim.
Herzaman oldugum yere geri girmistim..MERHABA🙋
BU BENIM WATTPADE'KI ILK HIKAYEMIN BASLANGICI.
TÜRKIYEDE OKUMADIGIM ICIN TÜRKCEM COK IYI DEGIL. EYER BISEYI ANLAMASANIZ LÜTFEN SÖYLEYIN. UMARIM APTALI SEVERSINIZ.