XXX 12.BÖLÜM XXX
XXX SUGA'NIN AZINDAN XXX
Eve geldigimizde o kendi evine bende kendi evime. Aslinda bende kalmasi icin inat etmistim ama o "senin evinde kalacagima fuckir olurum'da sokaklarda yatarim daha iyi" demesiyle ona el hareketi cektim.
Cidden bu hareketi seviyorum.
Cevap wermek yerind bu hareketi gelen gecene cekebilirdim.Eve girdigimde ayakablarimi biyere firlatiktan sonra ceketimide koltuga atim. Ceketimin cebinden bir kiyat parcasi düstügünde aklima bügün zeynep'in kapisinin önünde buldugum mektüpa benzeyen sey geldi. "Bakalim jimin denilen pesevenk zeynepten ne istiyormus" diyerek kiyati elime alip koltuga oturdum. Mektübu actiktan sonra icindeki katlanmis kiyati aldim.
Onuda actiktan sonra nedenini bilmedigim birsekilde sesli okumaya basladim."Merhaba prenses..
Sana hala böyle seslene bilirmiyim bilmiyorum.
O gün sana hicbirsey demeden gitigim icin üzgünüm.
Benim yüzümden cok üzülmüsündür ve aglamisindir..üzgünüm"Aklima onu deniz kenarinda aglarken gördügüm an geldi. Demek bu serefsiz yüzünden agliyordu. Bunlarin arasinda ne wardi? Neden onun icin agiliyordu?
"Hayvan herif. Tabikide agladi! Ne bok yediysen" diyerek devam okumaya basladim."Seni kirdigim her an icin özürdilerim. Ama elimden gelen bisey yok. O gün gitmem lazimdi.
Su an nerde oldugumu yada neden gitigimi sana söyliyemem ama söyliyebilecegim tek birsey war oda seni özlemis olmam.""Pesevenke bak ya! Özlemis mis.
Söyloyobolocogom tok bosoy wor odo sono ozlomos olmom, tipe bak. Bunu yazinca onu afedecegini mi düsüniyor?!"
Affedermiydi?"Sana sarilmayi,seninle konusmayi,gülüsmeyi,dolasmayi. Beraber yaptigimiz herseyi özledim.
Senin gülüsünü,kokunu,o kahverenginin en güzel tonu olan gözlerini,yümüsacik saclarini ve en cokta sesini özledim. Bana "APTAL!" diye seslenmeni bile özledim."Jimin'le zeynepin arasinda nasil bir bag oldugunu gercekten bilmek istiyorum. Bunlar nezamandir birbirlerini taniyorlar? Nasil bir iliski iceresindeler? Arkadas? Kanka? Sevgili.. Bu düsünce kalbimi kirarken son satirlari okudum.
"Ama geri gelemem.
Birgün gesinlikle geri gelecem.
O günü bekle zeynep.
Senin icin geri dönecegim ve o gün neden gitigimide sana anlatacagim.
Bu yüzden bana kizma.
Sadece bekle.