APTAL!

22 3 34
                                    

XXX 20.Bölüm XXX





XXX JIMIN'IN AGIZINDAN XXX

"Ahh..biraz yawas ol"

"Jimin bi kibirdamasan okadar cok acimicak. Hem sen niye karisiyorsunki."

Okuldaki olaydan sonra shin'i evime yani zeynepin evine getirdim. Kendime hala bi ev bulamamistim.

Zeynep böyle birseyi neden yapmisti? Tamam. Shin'in yaptigi'da iyi birsey degildi ama zeynepin ona wurmasi dogru muydu?

Kizin burnu resmen yana kaymisti.

Eve geldigimizde önce onun burnundaki kanlari sildim. Simdi ise o sugadan yedigim yumruklarin biraktigi yaralari temizliyordu.

Zeynep o cocugu nerden bulmussa. Ayi gibi.

Alsinda bende onu iyi birsekilde döverdimde zeynepin erkek arkadasi diye birsey yapmadim. Yoksa su an hastanede olurdu.

Zeynep demisken..galiba artik ona karsi birsey hissetmiyorum.
Yani..artik onu görmek okadar heycanli degil. Yani..nasil desem. Onu gördügümde kalbimde bir degisiklik hissetmiyorum.

Ama su an shin'in gözlerine baktigimda kalbim sanki zeynepin gözlerine bakiyormusum gibi atiyordu.

Shine agisik olamam demi?
Bukadar kisa bi sürede ona agisik yada hoslanmis olmam sacma olurdu demi?

"Sana yumruk ati kizim, buna izin weremezdim" bunu dedigimde shinin yüzünde bir gülümseme gördüm.

Ahh..bu kiz gülümseyince neden bukadar güzelki?
Hele o dolgun dudaklari.
*zaten odandasiniz al kizi at yataga" diyen ic sesime ,önce biraz düsündüm.

Aslinda iyi bi fikirdi.
Hayir hayir. Bunu yapamazdim.
Ona bunu yapamazdim.
Hem o cok masum.
Her gülümsediginde sanki 19yasinda bir kiza degilde 6 yasinda olan bir cocuga bakiyormusum gibihisediyordum.

"Sen benim icin endiselendinmi?"

Endiselenmek?
Simdiye kadar zeynepten baskasini takmamistim.
Onun icin endiselenmis miydim?

"Yooo..." diye söylenmeye basladim.

"Niye endiselenim ki? Hala hala"

Devam söylenirken shin pamugu dudagimin sag kösesine bastirdi.

"Aciyor..tamam yeter , bir haftaya zaten iyilesir"

Gözlerini devirip ilaci yeniden pamuga döküp"jimin beni sinir etme cabuk yaklas"
Gözlerini devirdiginde bile güzel beee

"Yawas olacakmisin?"

"Hmmm"

Daha fazla oyalanmayip ona dogru yaklastim.

"AAAAAAHHHHHHH!!"

Pamugu birden dudagima bastirdigi anda kendimi yataga atip aciyla kivranmaya basladim.



XXX ZEYNEPIN AGIZINDAN XXX


Yine ben,deniz ve bos banklar.
Ah, hayir artik degisik birsey war. Suga.

Hayatima girdigi anda beni ve hayatimi degistiren adam.
Agisik oldugum adam.
Beni güldüren ve mutlu eden adam.
Hep güvenebildigim ve sarilabildigim adam.

Hergün onu kaybetme korkusu artiyor.
Bana hep "seni asla birakmicam" dese bile.
Korkuyordum. O giderse biterdim ben.

Onu jimini sevdigim kadar sevmiyordum. Onu daha cook ama daha cok seviyordum.
Biri dese ya suga ölecek ya sen,onun icin kendimi kursunun önüne atardim.
Onun icin yanardim.
Onun icin herseyi yapardim.

APTAL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin