XXX 16.Bölüm XXX
"YA! rahat dur!"
"Nasil rahat durim o elindeki pamukmudur nedir beyaz seyle dudagima dokundugun an dudagim aciyor"
Gözlerimi devirip"acitir tabiki salak! Sen niye cocugun üstüne atliyorsun ki.olan ona oldu ama sen beni evine sürükledin"
"Banane ona ne olduysa..pesevenk"
"Neymis efendim ölmez ölmez merak etme sadece bayildi . cocugu resmen öldürdün ya kibirdamiyordu! Onun yüzü dagilmisken senin sadece dudagin patladi gerizekali!"
"Bos animda wurdu,yoksa hicbir yaram olmicakti. Hem bu dudaklar bana lazim! Sanada"
"Hala hala..bana niye lazimis"
"Bunun icin" diyerek dudaklarima yapisti.
XXX FLASHBACK XXX
"YYYYYEEEETTTTEEERRRRR"
ahh sonunda biseyler diyebilmistim.
*demeseydin jimin su an ölüydü*
Bu sus allahini seversen bi sus ya.Ic sesim sabahtan beri kafami sikerken hem ona hemde karsimda kavga edenlere sinir olup yeter diye bagirmistim.
Yani..kavga'yi suga yapiyordu jimin kibirdamiyordu.
Dur bi dakika.
NE?JIMIN KIBIRDAMIYOR?!?!
EFEDIM?
ALLAHIM GITI COCUK!
Sugayi omuzlarindan tutup kendime cektim. Sonunda birakmisti jimin'i.
"YA ÖLDÜRECEKSIN COCUGU NAPIYORSUN SEN?!?"Suga önce bana sonra jimine bakti"ölmez ölmez merak etme sadece bayildi" diyerek aya kalkti.
Bence öldu.
Yani..Emin olmak icin bilegini tutup nabzini aradim ama bulamadigim icin sinirle birakip boynuna yöneldim.
Suga aniden beni arkaya dogru cekince gicimin üstüne düstüm"NAPIYORSUN YA..AHHH"
"NE CIKIYORSUN COCUGUN ÜSTÜNE?!"
Kiskancligin tam sirasiydi ha.
"Nabzina bakacaktim salak!"
"Ben bakarim sen sahmet etme" diyerek iki parmagini jiminin boynuna bastirdi. "Ölmez demistim" diyerek parmaklarini cekti.
Parmaklarina uzun bi süre baktiktan sonra yüzünü purusturdu."öühhggg""Noldu"
"Onu eledim...eve gidip hemen dus almam gerek yoksa ölebilirim "Jimin bu haldeyken bile dalga gecebiliyordu. Tabi..bu onun eseriydi ve eserinden hoslanmis gibi bir hali wardi.
"Yardim et sunu odama tasiyalim..ah..yüzüne bile bakamiyorum"
Dudagi patlamisti. Sag kasida patlamisti...sol gözünün alti mor ,mavi gibiydi..agzindan kan akiyordu..of....cocugun tipi iyice kaymis konya yoluna dogru gidiyordu resmen....
"Birak öyle bisey olmaz sabaha ayilir"
Diyerek kapiya yöneldi."Ciddi misin? Suga! Hemen buraya gelip sunu odama götüriyorsun!"
"Hayir."
"Peki..bende burda kalirim. Hem cocugun yüzünü temizlemeliyim..allahim isallah tipi biraz olsada yerinde kalmistir."
Suga büyük adimlarla yanima gelip kolumdan tutarak beni kaldirdi.
"Sanane onun tipinden hala hala. Sen burda bekle ben sunu odana birakip geliyorum!" diyerek kolumu birakip jimine yöneldi.