"AMINA GOYDUGUMUN COCUGU! YINE MI YA!?!" artik yeni bir calar satim wardi. Suga bir haftadir hergün sabahin köründe gelip tekmeleriyle kapimi kiriyordu resmen. Bende kalkip kapiyi acmadan tekmelemeliyi kesmiyordu hayvan. Bu bir hafta boyunca biraz olsada yakinlasmistik. Okulda beraber takiliyorduk, okul cikisindada bazen deniz kenarina gitigimiz bile wardi. Nasil oldu bilmiyorum ama onu sevmeye baslamistim. Yani ..arkadas olarak.
Kapinin kirilmasindan korktugum icin aya kalkip asaga dogru yöneldim.
Onun yüzünden kapinin alt tarafi -fuckir oldugumuz icin kapida boktan bir tahtadan yapildigi icin - biraz kirilmisti. Kendi kendime küfür ederek kapiyi actim."Günaydin"
"Sensin günaydin"
Kapiyi acik birakip odama gitim. Yatacaktim. Bügün okul yoktu cumartesiydi o neden gelmisti? Saatin kac olduguna bakmak icin telefonumu acmistim. "LAN BÜGÜN CUMARTESI NEDEN SABAHIN 12'DE BENI KALDIRIYORSUN!?!" diye asaga dogru cirladim. Duydu mu diye düsünürken ic sesim *senin o cirlamani bütün komsular duymustur,eyer duymadiysa kulaginda senin yüzünden bir sorunu wardir* diye onun kesinlikle beni duymus oldugunu bana cok güzel bir sekilde anlati. Dogru bir hafta boyunca beni her sinir etiginde bagiriyordum..
Oda bana önce el hareketi cektikten sonra kulaklarini inliyerek tutuyordu. Evet dogru okudunuz. El hareketi cekmisti. Ona bunu ben ögretmistim. Eee miligi el hareketimizi nasil olurda ona öretmezdim. Aslinda öretmemistim , tenefüste benden not isteyince ona "nah" diye el hareketi cekmistim. Oda bana bütün gün anlamini sormustu bende söylemek zorunda kalmistim.aslinda neden benden not istedigini anlamamistim ,bende onun kadar dersi dinlemiyordum.Birden kapim sert birsekilde acilinca-tabikide duvarimda simdi bir delik wardi- sicradim.
"OLUM BIRDAHA CIRLARSAN SENIN O DILINI KOPARTIRIM!"
Gözlerimi devirip *yaw he he* dermis gibi sag elimi saladim sonrada kendimi yatagima atim. Artik evim güzel kokuyordu. Cünkü su önümde mal gibi dikilen temizlikci habire evime girip camlari acip,etrafi toparliyordu. Benide yardim etmem icin zorliyordu ama ben iki tabak kaldirdiktan sonra belim agiriyor felan diyip koltuga uzaniyordum."Kalk hadi gezmeye gidecegiz"
"Kiz olarak aslinda bunu benim sana söylemem kerek degil mi?"
"Kiz oldugunu kim söyledi?"
Kafam hala yastigin üzerindeyken ona yandan bir bakis atip sonra yine gri renginde olan duvarima baktim.
"Git kimle gezeceksen gez. Havamda degilim"
Kücük bir kahka patlatiktan sonra gözyaslarini silmis gibi yaparak"hava mi dedin sen? Senin hic birzaman havan warmiydi? Ha bir hafta boyunca benle gezdin okula gitin felan o ara herkes sana bakiyordu ozaman biracik olsa bile havan wardi ama buda benim sayemdeydi"kafami yüz üstü yastiga yerlestirdikten sonra "söyledi bunu bana hergün evime gelip temizlik yapan kiz. Acaba o egon hala okadar yüksekte duracak mi okuldakiler evimi temizledigini ögrendiklerinde?" su an ona kapak diye bi el hareketi cekmek istiyordum ama hareket edemiyordum. Daha dogurusu etmek bile istemiyordum. Sadece yatmak istiyordum ama onu bile yapamiyordum.
"Acaba okuldakiler senin aslinda herseyin siyah olmadigini bildiklerinde senden hala okadar korkacaklar'mi?" dedigi seyi önce umursamamistim. Benim herseyim siyahti. Sadece bir donum wardi oda pembeydi. Onu neden aldigimi hala bilmiyorum. O aralar positive olmaya calisiyordum galiba. Ama dur. O bunu nerden biliyordu?! Dehsetle dogruldugumda, o siritiyordu. Herzamanki gibi. Karsisina gecip"Se..se..sen nerden biliyorsun..-"
"Bosver sen onu. Eyer okuldakilerinin bunu bilmelerini istemiyorsan cabuk üstünü giyin'de cikalim artik."
ALLAHIM. BU. COCUK. NERDEN. PEMBE. DONUMU. GÖRMÜSTÜ. ?!?!
bisey demeyip hemen dolabima yönelip siyah bir pantolon we üstünde "i don't fuck with you " yazan siyah bir t-shirt aldim.
Ona dogru dönüp "cikacak misin yoksa tekmeleyipde'mi cikartigim?" dedim. O'ysa
"Yok kalsin ben iyim böyle" diye yatagimin kenarina oturdu. "Ah...hayir bügün sinirlerim bozul miyacak...ama dur. Sabah sabah ilk gördügüm sey senin yüzün oldugu icin sinirlerim zaten bozuldu. "Diyerek odadan ciktim.
Banyonun kapisini kilitledikten sonra kendime aynadan baktim. Keske bakmasaydim bee... Kendimi korku filmindeki hayalet rolunu oyniyan kiza benzetim. Saclarimi toplayip yüzümü yikadim.
Suga beni böyle'mi görmüstü?
Hass..diyecemde." Banane? Nasil gördüyse gördü sanki sevgilim" diye söylendim.
"Kim'mis senin sevgilin?"
Aha simdi sicmistim. Bu cocuk beni mi dinliyordu? "Kimse!" diye tirsladim onu. Eyer söyledigim seyi duysa bile anlamicakti demi? Mal'di o. Anlazdir..umarim.
Dislerimi fircaladiktan sonra üstümü cabukca giyip banyodan ciktim.
Asaga indigimde suga kapiya yaslanmis telefonuyla ilgileniyordu. Burdan bakinca cidden yakisikli görüniyordu. O ilk gördügümde cok güzel mavi bir tonu tasiyan saclari simdi gri'ye boyalamisti. Ama ona bu renk de yakisiyordu. O telefonu tutan ince parmaklari. Benimkilerden bile inceydi. Dar pantolonun altindaki 'nike' leri. Siyah t-shirt'un üstündeki deri ceketi herseyi tamamliyordu.