XXX 15.BÖLÜM XXX
Su an,tam su an zaman dursa.
Bunun icin herseyimi werebilirdim.
Sadece 5yada 10daka boyunca ,hayir hayir sonsuzakadar zaman dursa.
Evet. Su an bencildim.
Belki su an birisinin akrabasi ölmüstür.
Belki su an birisi tecavüze ugriyordur.
Belki su an birisi sevgilisinden agriliyordur.
Belki,belki,belki.
Ama su an bu benim umrumda degildi. Hayata sadece bikere bencil olmak istiyorum.Su an sugayla el elle eve dogru yüriyorduk ve ikimizde hicbirsey konusmiyorduk. Zaten o konusa ben utancimdan cevap weremem.
Birazcik oda utansa? Yooo bay cool hep cool kaliyor. Adamin yürüyüsü bile cool. Adam kendisi cool. Cool'uyu resmen o yaratmis. Cool'lan swag arasinda kalmis dogarken.Ahh nediyorum ben ya.
Birkac dakika önce ilk öpücügümü almistim. Allahim öldümü? Su an cennete miyim diye sorabilirdim.
Bence cennet'eydim cünkü böyle bir ani hayatimda yasiyacagimi asla ama asla düsünmemistim. Aklimin ucundan bile gecmemisti.Ben böyle seylerden hep igrenirken,birkacdakika önce diger insanlarin yaninda sugayla öpüsmüstüm resmen. Bunu beni taniyan birisine anlatsam" joch artik yoksa kiyamet mi koptu?" diye sorardi.
Simdi anliyabiliyordum insanlarin neden böyle anlarda *karnimda kelebekler uciyor* dediklerini.
O beni öperken karnim kidiklaniyordu resmen.
Kalbim yerinden cikacakti.
Artik sevmek yada sevilmek nedemek biliyordum. Ve bu his gercekten güzel.Ama artik bi sorunum daha wardi. Bu hissi kaybetmekten korkuyordum.
Ya beni sevmekten wazgecerse?
Ya benden baskasini severse?
Ya beni birakip giderse?Böyle sorular beynimi yiyordu.
"Iyi misin?"
Suga'nin gözlerine sadece birkac saniye bakabilmistim. Cidden cok utaniyordum."A...e-evet"
"Düsünceli görüniyorsun. "
"H-hayir...sadece..ahh bosver"
Kekeleyip duriyordum. Zaten kirmizi yanaklarim beni rezil ediyordu bide kekelemem kalmisti."Korkuyorsun"
Elimi birakip omuzalimdan tutup beni kendine dogru cevirdi.
"Hah?" diyebilmistim sadece."Seni birakmamdan,seni yanliz birakmamdan korkuyorsun"
Düsüncülerimi mi okudu bu? Öyle bi yetenegi oldugunu bilmiyordum.
Söylediyi seye karsi kafami asga dogru eymekten baska birsey yapamiyordum.
"Korkma" diyerek sag eliyle cenemi kavrayip kafami kaldirmami sagladi.
Simdi tam gözlerinin icine bakiyordum."Seni hic birakmicam. Bunu yapamam. Sana böyle baglanmisken seni nasil birakabilirimki?"
Gözlerim yaniyordu. Cidden ilk defa mutluluktan aglicaktim.
"Ya! Neden agliyorsun?"
"Mutluluktan" diyedek gülümsemeye basladim.
Suga kücük bi kahka atiktan sonra kolarini bana doladi ve" ahh...senin gibi bir kiza nasil agisik oldum hala anlamiyorum" dedi.Omzuna bikere wurup "ya! Benden daha iyisini mi bulacan" dedim.
Aslinda evet.
"Evet" dediginde onu sert birsekilde itim. "Anlamadim?" dedigimde daha cok gülmeye baslamisti.
"Cok mu komik?" dedigimde kahkalarini durdurmustu ama gülmemek icin dudaklarini birbirine bastiriyordu.
Ama sen böyle yaparsan icimdeki *öp öp öp öp öp* coskusu durmazki.