TXXX 5.BÖLÜM XXX
XXX YOONGININ AZINDAN XXX
Simdi yeni bir hayatim olacak. Umarim burda basladigim yeni hayatimda hicbirsey gecmisimi bana hatirlatmaz. Zaten geldigim an bir öküzle tartismistim. Ahh, üstüme düstügünde bogulacagimi düsünmüstüm. Nekadar kilosu wardi onun ya? 100? 200? Yok yok 300'dir.
Aslinda kilosu yoktu zayif bisey gibi görüniyordu ama üstüme oturdugu an geberecektim. Bu yüzden heb insanlari dis görünüslerine innanmazdim.Bügün yeni okulumdaki ilk günümdu.
Okula girdigimde ilk isim müdürle konusmakti. Herseyi halledtikten sonra sinifima yürüdüm. Herkes bana bakiyordu. Bazilari* aa yeni gelmis*
Kizlar* sonunda yakisikli birisi geldi okulumuza * erkeklerse * kafgali biri degilse anlasabiliriz ama eyer bi yanlis hareketini görürsem aninda dalarim* gibi seyler söyliyordu. Cidden herseyi duydugumu anlamiyormuydular?Sonunda sinifimin önüne gelmistim. Bos bir sira gördügümde oraya oturdum. Herkes bana bakip konusiyorlardi. Yanima bir kiz gelib " bence oraya oturma" dedi.
"Nedenmis o?" diye sordugumda gözlerindeki korkuyu görmüstüm. Burda kim oturiyorduda bunlar bukadar korkuyordu? Galiba anlasabilecegim birisiydi. Sonunda bana benzeyen birisini buldum ya. "Orada oturan kiz bir basbelasi. Sana bikere bulastiginda seni birakmas. Istersen benim yanima oturabilirsin" dediginde onun sirasina baktim. Yaninda zaten birisi oturiyordu. Nabacaktim? Gidipte onun üstüne mi oturcaktim? Kizlarin üstüne oturmak benim tipim degildi, kizlarin benim üstümde oturmasini tercih ederdim. "Yok kalsin, kim oldugunu merak ediyorum." kiz basini salayip kendi sirasina gecti. Siniftaki kizlar cidden güzeldi. YASADIM BE. CENNETE DÜSTÜM RESMEN . SELAM YENI HAYATIM WE SELAM KIZLAR.Aklima yanimda oturacak kiz geldi. Daha gelmemisti. Hoca sinifa girdiginde herkes aya kalkmisti. "Ah ,yoongi sinifini bulmusun gelde kendini tanit" dediginde yawascana yerimden kalkip hocanin yanina gitim. Bütün kizlarin gözleri bendeydi. Galiba erkekler bundan hoslanmamislardi. Ilk günümden kavga ciksa güzel olurdu aslinda.
"Ben suga" diyip sirama gitim.
"Isminin yoongi oldugunu saniyordum"
Hocaya *offf mal bu" gibi bir bakis atim.
"Ismim suga" diye düzeltim. Eski hayatimdan artik bisey hatirlamak istemiyordum.
Hoca kafasini saladiktan sonda dersi baslati. Bu hocayi simdiden sevmemistim.Ilk ders bitiginde 10dakalik bi ara wereceklerini söylediler.
Yanimda oturacak kiz daha gelmemisti..
Onu düsünürken baska bir kiz gelip elini bana uzati "selam. Ben mira tanistigimiza memnun oldum" ilk önce onu terslemek istemistim. Ama güzel kizdi. 90 60 90 'di yani "slm, bende" diyip bülümsedim. yanimda oturdugunda "oraya oturmaktan korkmuyormusun. Bas belasi bir kizmis" mira önce biraz düsündüp sonra "nesinden korkacam ya ondan? Zeynep'ten mi korkacakmisim? Hahahahaha"
Gülüsü cidden cirkindi. Yinede büyük gögüzleri wardi. We bu benim dikatimi cekmisti. Ona bi gülücük atip goz kirptim. Bunu her kiz severdi. Hele ben yaptigimda ilk bakista agsik olurlardi. Kiz aya kalkti. Gidecegini düsündügümde, kucagima oturdu. We beni öptü. Geri cekelecegi sirada onu kendime cektim. Bi elim onun belinde digeride yawascana gögüzlerine gidiyordu."SIRAMDA NE YAPTIGINIZI SANIYORSUNUZ?!?"
Mira'yi birakip bagran kiza baktim. Ahh yine mi o ...XXX ZEYNEPIN AZINDAN XXX
Bana mal.mal bakiyorlardi. Ahh cidden yine mi o?! Burda ne isi wardi bu oruspu cocugunun. Yanlarina büyük adimlarla gidip o oruspu mira'yi kolundan tutup yere firlatim. Cidden yeri boylamisti. Yerden özürdiledikten sonra pic kurusuna döndüm "kalk siramdan!"
"Demek bas belasi kiz sensin? Mira? Hani ondan korkmiyordun?" sirittiyordu. Mira'ya döndügümde hemen aya kalkip sinfitan cikti.
"Siramdan kalk demistim"
"Bence önce bi tanisalim. Ben suga sende zeynep"
Ahh ne ara benim hakimdan konusmuslardi?!
"Seninle tanismak felann istemiyorum eyer hemen kalkmasan olacaklari biliyorsun"
Gözlerini devirip aya kalkti,kalktigi gibide siniftan cikti. Yine herkes bana bakiyordu. Bundan nefret ediyorum! "BOK MU WARDA BAKIYORSUNUZ? ISINIZE DÖNÜN!"
bunu söyledikten sonra herkes önünde dönmüstü zaten. Sirama oturup kulakliklarimi taktim. Cidden sakinlesmeliydim. Keske dövseydim ya.Ders basladiginda suga denilen cocuk we hoca iceriye girdi " zeynep yoongi...ahh yani suga senin yaninda oturmali baska bos yerimiz yok"
Hocaya *hadi be sanki ben körümde görmiyordum bos sira olmadigini* bir bakis atip " okulumuzda baska sinif yok mu hocam? War demi? Yollayin sunu baska bi sinifa yanimda oturmiyacak!"
Diye tersedigimde hoca gözlerini devirdi..
Okuldan ciktigim ilk an bu hocayi dövecektim
Yoksa gözlerim acik giderdim.
"Suga git otur" suga siritip yanima orudugunda onunla ugrasmaktan vazgectim. Bügün sadece eve gidip yatmak istiyordum. Her gün gibi..Camdan disariya baktim. Dersi dinlemiyorum, niye dinleyim ki? Hocanin söyledigi her bi kelime bir kulamidan girip diyerinden cikiyordu zaten. Yani dinlesem bile iki daka sonra unuturdum .Gözlerim sugaya kaydiginda onun bana baktigini gördüm. Gözlerimiz bulustugunda siriti. Bu cocugun azina birtane geciresim war. Birdaha siratamasin diye. Gözlerimi devirip yine camdan disariya baktim. Bu cocuk beni rahatzis ediyordu.
Sonunda okul bitmisti.
Herkesin siniftan cikmasini beklerken mira suganin yanina gelip " devamini geitrelimi?" diye sormustu. Galiba öpüsmelerini mana ediyordu. Gidin yiyisinde burda degil.lütfen icim bulaniyordu. Suga bi ona sonrada bana bakip "tabiki" dedi. Kizi kucagina cektigi gibi öpmeye basladi. Artik dayanamiyordum. Igrencdiler! Cantami alip ikisinin kafasina gecirdim "NE YAPIYORSUN SEN!?" diye bagrmisti suga . bende sakin kalip sirittim "gidin baska bi yerde yiyin birbirinizi. Icimi bulandiriyorsunuz" diyip siniftan ciktim.Eve wardigimda kendimi hemen yatagima attim. Bu günde her gün gibi boktandi. Aklima mira geldi. Cidden ben olsam yere düstükten sonra birdaha suga'nin suratina bakamazdim. Sürtügün önde gideniydi. Yok ya sürtüklerin lideriydi resmen!
Insanlarin yüzsüz oldugunu yine anlamistim. Suga...o cocuk..tuhafti. Gicikti,cirkindi,hayvandi,odundu,ve kendini beyenmisti. Bir öküz oldugu heryerinden beliydi. Umarim bu sene cabuk biterde onu 2 weya 3ay boyunca görmezdim. Gözlerimi seviyordum. We onu her gördügüm an gözlerimden özür diliyordum.
Gözlerim yawasca kapandiginda gelecegimi düsünmeye baslamistim. Acaba jimin gercekten geri gelecekmiydi? Gelmesede..baska birine asik olupta ona güvenebilirmiydim? Sanmiyorum. Güven diye bi bok kalmamisti bende."Yoongi seni seviyorum."
"Bende seni prensez"
Cidden gözleri cok güzeldi. Gülüsüde. Aslinda herseyi güzeldi. O gökyüzü rengi saclari. Kahve rengi gözleri. Kücücük burnu. Ince dudaklari. Ahhh bu cocugu gercekten seviyordum.
"Su an zamani durdurmak istiyorum" dediginde. Gülüsüm büyümüstü. Hayatima renk atiyordu. Hayatim oydu. Onsus napardim bilmiyorum.
"Neden?" diye sordugumda "seninle bu animiz hic bitmesin diye" dedi. Gözlerindeki pariltigi görebiliyordum. "Hangi aniyi?" diye sorduyumda "bu ani" diyip o yumusacik dudaklarini, dudaklarima bastirdi...