XXX 11.BÖLÜM XXX
onu öpmeliymidim?
Öpimi? Bir yanim bunu isterken diyer yanim "HAYIR" diye bagiriyordu.
Isteyen yanim kalbim istemeyende beynim'di? Peki neden? Neden bunu istemiyorsun canim beynim benim? Anlatsana biraz?
Aklimda jimin'in bana söyledigi cümle dolasiyordu. Simdi suga'yi öpsem yanlis mi yapardim? Gercekten sevdigim kisi o muydu? Jimin geri geldiginde ve bunu ögrendiginde bana kizar miydi?
Aklimda bunca soru warken nasil onun o güzelim dudaklarina odaklanacaktim ben?Suga bana yaklascikca kalbim yerinden firliyordu. Yani, firlamak istiyordu. Cünkü disari firlasa ölürdüm degil mi? Ahh yine sacmaliyorum.
Onun gözleri coktan kapanmisken benimkiler hala sok'tan acik kalmisti.
Kapatmali'miydim?
Kapatirsam degisik bir duygu'mu yasiyacaktim?
Kapatmasam igrenecek'miydim?
Ilk öpücügüm olacagi icin bilmiyordum. Ama sokaklarda yiyisen ciftlerin gözleri hep kapaliydi.
Galiba benimde kapatmam gerek.Gözlerim yawascana kapanirken onun nefesini dudaklarimda hisetim.
Aramiza bikac santim oldugunu bundan anlamistim. Birazdan ilk öpücügümü almis olacaktim. Sonra? Sonra nolacakti? Ona söylemeliymiydim? Tabiki! Sorumluluk almaliydi! Ilk öpücügüm'dü sonucta.Dudaklarimin üstünde hala bisey hisetmesken gözlerimi yawascana actim. Lanet olsun...rezil olmustum.
Suga karsimda gülmemek icin dudaklarini birbirine basmis birsekilde oturiyordu.
"Beni itecegini sanmistim ama galiba burda birileri benim dudaklarima yapismak icin eline gelen ilk sansa resmen saldiriyor"
Aya kalkip daha önce onun kafasina atigim topu almaya gitim.
Topu elime aldiktan sonra"birileride bu güzel basketboll topuyla öpüsmek icin cabaliyor"diyerek topu tam suratina atim. Cok mu sert firlatmistim?"YAH! BAGRI SURATIMA ATMA! "
evet unutmustum. Egosu...
"Bilerikten tam suratina atim..aman tanrim" diyerek elerimi azima togru getirip bir hayalet görmüs gibi yaptim."Noldu? Burnum'mu büküldü? Kasimi patlamis? Gözüm olmasi gereken yerde degil'mi?AHH CIDDEN GÜZELIGIM...mafoldum...artik odamdan bir adim bile atamicam."
Ben kahkalar patlatirken o bana kizgin gözlerle bakmaya calisiyordu.
Bunlari söylerken eleriyle bütün yüzünü gezmisti.
Ben hala gülerken karnimdaki agiriyi umursamadan yere yatip devam güldüm. Cidden catlicaktim.
Üstüme birden bire uzanan bir suga gördügümde kahkalarim aninda durdu."Galiba karizmam cizilmemis. Bana hala öyle baktigina göre hala yakisikliyim" diyerek siriti.
"Simdi...bana werdigin sözünü tutma wakti. "Diyerek yine yaklasmaya basladi. Busefer gözlerimi kapatmiyacaktim. Bunu oda anlamis olacak ki kahka atmaya basladi. Kokusu burnuma dolandiginda bayilmamak icin elimden geleni yapiyordum. Onun kokusu beni sarhos etmek icin yeterdi.
Yüzümde kücük bir gülümseme yerlestiginde onun kahkalari birden durdu. Yaklasti ...yaklasit...Bu muydu yani. Bunun icin mi ben bukadar heycan yapmistim.
Yanagima bir buse kondurduktan sonra üstümden kalkip disariya dogru gitmisti.Sag elim sol yanagima doru giderken beni öptügü yine geldi aklima.
Nezamandir beri hala böyle yerde yatigimi bilmiyorum ama "kalksana! Yoksa burdami yatmak istiyorsun" suganin beni cagirmasiyla kendime gelebilmistim.
Beni öpmüstü.
Beni!
Yani...beni!
Öpmüstü beni!
Allahim sana geliyorum!
Yanagimi tutarak aya kalktim we cikisa doguru yürüdüm.
Suga'yi gördügüm an elimi yanagimdan cektim.Sanirim...ondan hoslanmaya basladim...
XXX SUGA'NIN AZINDAN XXX
Üc hafta. Sadece üc hafta boyunca tanismak degilde. Tartisip kanka olduk. Galiba.
Belki o beni kanka olarak göriyordur ama ben onu öyle görmiyordum.
Ona hergün daha cok baglaniyordum.
Üc hafta boyunca hic bir kizla yatmamis ,öpüsmemis yada konusmamistim.
Sanki bir kizla konustugumda onu aldatiyormusum gibi bir his wardi icimde.
Tabiki'de onunda erkeklerle konusmasini izin wermemistim.
Zaten onlarla konusmiyordu 'da...neyse.