APTAL!

31 4 2
                                    

XXX 3.BÖLÜM XXX
APTAL!

Kantile sonunda warabilmistim. Kendime bir bardak cay aldiktan sonra bahceye ciktim.
Dersin baslamasina daha 20dakika wardi. Kendime oturmak icin bos bir yer ararken gözlerim jimini buldu. Elindeki telefonu iyice siktigini burdan bile görebiliyordum. Yanina gidip ,cayimi ona uzatim.
Kafasini yawascana yukari kaldirip bana bakti. Gözlerinin ici yas doluydu. Agliyacak miydi? Eyer simdi aglarsa bende aglardim. Simdiye kadar sadece jimin'in yaninda aglamistim. Insanlarin benim onca yasananlardan sonra artik zayif noktami görmelerini istemiyordum.
Jimin sanki her an bagira bagira aliyacak gibi gözlerimin icine bakiyordu. Bense hala ona cayimi uzatiyordum. Artik alsa iyi olurdu cünkü parmaklarim yaniyordu. Ama canim bu yüzden yanmiyordu,canim jimin'in her an aglamasindan korktugum icin yaniyordu. O bikere bile yanimda aglamamisti. Buna dayanamazdim.

Birdenbire aya kalktip bana sarildi. Bense ona sarilmiyordum,sarilamiyordum. Sadece sokdaydim we ne yapacagimi bilmiyordum. Elimdeki caybardagi birden yere düstügünde kendime gelmistim.

Sag elimi onun saclarina dokunmak,oksamak icin kaldirmistim. Ama öyle kalmistim. Eleyemedim. Sarilamadim. Daha yarim saat önce ona simsiki sarilmistim. Simdi ise bisey degisikti. Onu elliyemiyordum. Ellersem kirilacakti sanki. Ögrencilerin bize baktigini hissediyordum. Bundan hep nefret ederdim. Bok mu warda bakiyorlar. Onlara hic mi birisi sarilmadi? Tamam belki benim gibi mal mal öylece dikilmemislerdi ama ben su an ona sarilamiyordum we bu hissden nefret ediyordum. Elimi omzuna koyup üc kere yawascana wurmustum. Wurmak? Ne wurmasi ja? Sadece sakinlesmesini istiyordum. Tam bisey diyecektimki o herzamanki gibi sözümü kesti" sadece saril bana" ben hala ne yapacagimi bilmiyordum. Sarilsami? Tabiki! Ama neden yapamiyordum? Neden kibirdiyamiyordum? Su an kendimden nefret ediyordum.

Ona sarilamadigimi anlamis olacaki beni yawascana birakti. Ellerini omuzuma koyup" su an seni ne kadar cok öpmek istedigimi tahmin edemesin ama bununla doymaliyim" diyip yanagima bi öpücük birakti.
Kalbim hayvan gibi atarken,ben sok olmus durumda ona sanki gece gündüz calistigim sinafda sifir almis gibi bakiyordum.

Birden kendimde kücücük bi cesaret bulup ona sarildim.
Hayatimda abime baska kimseye sögliyemiyecegim o sözü ona söyledim " seni seviyorum"
Bunu söyledikten sonra yawascana kolarimi onun boynundan cektim we cevabini bekledim.
Resmen cocuga askimi itraf etmistim. Galiba simdi o sok olmustu cünkü hicbisey demiyordu. Sadece gözlerime bakiyordu. Gözlerinin icindeki boslugu gördüm bir anda. Bisey olmustu. Yada onu birisi üzmüstü bunu anliyacak kadar mal degildim ama o bana ne oldugunu söylemiyordu.
Sonunda gücük ama üzücü bi gülüs werdiginde " zeynep,ilk öpücügünü gercekten sevdigin kisiden al tamami?" bunu söyledikten sonra okula dogru gitmisti.

Ne? Anlamadim? Ben mi yanlis duymustum yoksa o bana"git ilk öpücügünü gercekten sevdigin kisiden al"mi dedi? Yok artik? Amk! Ben ona askimi itraf etmistim oda gelmis bana ne diyor! AHH! Malin önde gideniyim ja! Bana ab acik "hayir" demisti. Sadece beni üzmek istemedigi icin öyle demisti...
Ama ozaman beni neden öpmüstü? Hem o bana seni öpmek istiyorum ama bununla doymak zorundayim demisti? Offf! Kafayi siyiracam. Bence siyirdim bile.

Jimin'de beni terk etmisti. Herkes gibi oda gitmisti. Bunun olacagini zaten biliyordum ama bukadar cabuk olacagini aklimin ucuna bile gelmemisti...gözlerimin doldugunu hisetdigimde ,kosarak sinifima girib cantami aldim ve disariya kostum.
Abime werdigim sözü tutmaliydim. Kimseye sayif noktami göstermemeliydim! Asla! Ne ara denizin kenarina kadar kostugumu bilmiyorum ama simdi burdayim. Ve cok kisi burda olmadigi icin bi banka oturup hüngür hüngür aglamaya basladim..

Yine yanlizdim, yine terk edilmistim, yine tek basima kalmistim..

XXX FLASHBACK XXX

"PRENSEZ SON DEFA DIYORUM CABUK CIK SO LANET ODANDAN!"

Abimin sesi cok sinirli gekiyordu. Ben odamadan cikacak kadar cesaretli degildim. Okula yeni baslamistim ama basladigim gibi dislanmistim. Bunun üstüne hemen eve gelip kendimi odama kilitledim we aglamaya basladim. Abimin beni böyle görmesini istemiyordum.

"PRENZES SIMDI CIKMASAN KAPIYI KIRAR BEN GELIRIM!"

Onu daha fazla sinir etmemek icin yatagimdan kalkip yawascana kaliya yoneldim. Kapiyi actigim anda abim bana sarilmisti.

"Bana bi söz wer tamam'i prensez?"
Su an konusamadigim icin sadece "hihi" diyebilmistim.

"Birdaha baskalari yüzünden aglamiyacaksin! Onlara sana söyledikleri laflari teker teker geri ödiyeceksin! Onlara birdaha zayif tarafini gösterirsen abin sana küser."

Kafami yukari kaldirip abime baktim.
"Söz" yüzümde kücüm bi gülümseme olsutu. Yine abim beni güldürmüstü. Abim benim heyseyimdi. Onsuz ne yapardim bilmiyorum...





MERHABA!
Iki gündür bölüm yüklemiyorum evet biliyorum. Ama yarin bayram😂.
Temizlik felan😒
Yarindan sonra düzenli bölüm yüklemeye calisacagim! Söz!

APTAL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin