APTAL!

19 4 2
                                    

XXX 7. BÖLÜM XXX

Suga hala bana bakarken sag eliyle iceri girmemi isaret etmisti. Hala ne yapacagimi bilmiyordum. Girsem'i girmesem'i. Aslinda evini nasil dösedigini bilmek istiyordum. Acaba jimin'le zevkleri ayni miydi? Giysilerine bakilirsa hayir. Bana benziyordu. Sadece siyah giyiniyordu. Su an cidden evini merak ediyorum. Pes edip evine dogru bir adim atim. Bir adim daha,birtane daha,birtahne daha, we kapisinin önündeydim. Suga bana gülümsedikten sonra elini belimin bos bölgesine koyarak iceri itti. Kapiyi kapatiktan sonra bir odaya giti. Elim bana dokundugu yere giderken kendime gelmeye calisiyordum. Dokundugu yer yaniyordu. Baska birseye odaklanmaya calisarak evini gezinmeye basladim. Kabidan girdiginde karsinda oturma odasi wardi. Koltukar kahve rengi ,birtanesi L seklinde birde tek koltuk wardi. L sekli olan koltugun önünde siyah bir masa wardi. Masanin üstünde iki paket sigara wardi. Sigara'mi iciyordu? Birtanesi acik diyeride daha acilmamisti. Acik olan baketin üstüne bir cahmah wardi. Evet sigara iciyordu. Ama evde sigara kokusu gibi birsey yoktu. Evi güzel kokuyordu.onun gibi..kendine gel zeynep!

Masanin önünde bir televsion wardi. Televsionun her iki yaninda raflar wardi. Oraya dogru yöneldim. Onun kitap okudugunu sanmiyordum ama raflarin hepsi kitapla doluydu. Cogu kitap thillerdi birkacta roman wardi .
Kitaplar umrumda olmadigi icin duvarlara baktim. Jimin burayi acik maviye boyalamisti. Oysa üstüne beyaz boya sürmüstü. Hic biryerde onun yada ailesinin resmi yoktu. Insanin birtane bile'mi ailesinden fotorafi olmazdi. Ailesi nerde olabilirdiki? Yada...ailesi warmiydi?
Aklimdaki sorulardan kurtulup salona bagli olan mutfaga baktim.
Dolaplarin rengi siyah'ti. Masa felan yoktu,galiba yemegini salonda yiyordu. Mutfagi temizdi . onun bukadar temiz olacagini düsünmemistim. Ben evine girerken en kötüsünü düsünmüstüm. Evinin kokacagini ,hertarafta giysilerin olacagini, masanin üstünde 2aylik pizza olacagini, mutafkta herseyin daginik olacagini felan düsünmüstüm. Örenci evi iste. Ama onun evi benim evimden daha güzel we daha temizdi. Merdivenleri yukari cikarken önümdeki kapiyi actim. Acmaz olaydim...

"NAPIYORSUN SEN!?! INSAN KAPIYI KILITLEMEZ MI!" diye bagirken elerimle gözlerimi kapatim. Burasinin toilet oldugunu anlamistim. We suga'yi iserken görecegim aklimin ucundan bile gecmezdi. Neyseki arkasi dönüktü'de bi bok görmemistim.

"Ne dikiliyorsun orda, evet biliyorum manzara güzelde , isiyoruz surda . iserken bile rahat yok."
Oflayip kapiyi sertce kapatim. Gülüsünü duydugumda büyük adimlarla asaga indim. Toiletin yaninda bir kapi daha wardi. Siyaha boyanmis. Oda onun odasiydi sanirim. Ama su an sakinlemeliydim.
Güzel manzaraymis. Sicarim manzarasina.
Aya kalkip odasina bakmak icin yöneldigimde toiletin kapisi acildigi icin kendimi L sekli koltuga atim."eben...." diyerek ayamin kücük parmagini masaya captigimi anladim.. Neden hep kücük parmak? Anlatsana bi masa? Onla ne derdin war amk?

"Bisey mi oldu?"
Hemen düzgünce oturup cantami kücagima aldim.
"Yok bisey" dedim..ama cok sey wardi. Su an kücük parmagim kopacak gibi aciyordu..
Kafami merdivenlere cevirdigimde suga asaga indi" evi iyi gezindinmi bagri"

"Seni pasakli biri saniyordum. Sok oldum resmen"
Bir khaka atiktan sonra"aslinda üsengecin önde gideniyim ama etrafimin kirli olmasindan nefret ederim"

"Ozaman neden kendinen nefret etmiyorsun?" dedigimde bana *ciddi bisin* diye bi bakis atip iki eliyle yüzünden baslayip ayaklarina kadar kendini gösterdi"sen bu tipe kirli, yada pis mi diyorsun?" "evet" cabuk cevab werdiyim icin gözlerini devirip "bu tipe kizlar hasta kizim. Sende birgün hasta olacaksin."

"Evet hasta olacagim, ama senin tipin yüzünden degil senin viruslarin bana bulastigi icin" dedigime sadece siritip mutfaga giti" ac misin?" "hayir"

"Ama ben acim. Ne yesem?"

"Ordan bana bakinca menüye'mi benziyorum?"

Onla ugrasmak hosuma gidiyordu. Bir bana sonrada dolaba baktiktan sonra "hayir. Senden okudugum yemeyi yapsam ölürüm" dediginde "isallah" diye sinirlerinle öynamaya calistim ama olmadi. Yüzünü bana cevirip dolaptan aldigi makarnayi ocagin yanina biraktiktan sonra"öyle deme ,bi bakarsin benim öldügümü duydugunda hüngür hüngür agliyorsun" bir kahka atiktan sonra" o aralar carpilmisimdir" diye cidilestim. Kesin carpilmisimdir ya. Neden onun icin agliyacakmisim ki? Bana beeddua etiyi icin agliyorumdur ozaman. Kesinlike carpildigim yüzünden aglardim.

APTAL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin