APTAL!

39 6 11
                                    

. XXX 6.BÖLÜM XXX

Calan sagitimi kapatip yatagima geri uzandim. Kalkmak istemiyordum. Yada kalkmaya üseniyordum. Su an nasil gözükdugumüde bilmek istemiyordum.
Kesinlikle ikinci dünya savasindan cikmis gibi görüniyordum. Yada suga gibi cirkin ördek yawrusuna benziyorumdur.
Suga derken..ALLAHIM! BEN RÜYAMDA NE GÖRMÜSTÜM!?!

Yataktan hemen dogrulup banyoya kostum. Aynadan kendime bakarak "zeynep sen misin?" diye kendimle konustum.
Ic sesim *salak misin kizim sen, rüyadi sadece" dediginde basimi onaylamisca saladim "tabikide rüyadi. Onunla gercekten sevgili olmam mümkün degil. Bikere ben ondan igreniyorum." dedigim anda aklima rüyamda icimden söyledigim seyler geldi.
Aynaya yeniden bakip "zeynep gercekten sensin demi?"

soguk suyu actip yüzümü yikadim. Kendime gelmeliydim.
"Ben o sözleri nasil söyledim ya.. Iyyy... Icim bulandi birden" aynadan kendime hala bakarken sag elim dudaklarima kaldirdim.
"Hayir hayir hayir hayir hayir..." diye sayiklarken soguk suyu yeniden acip yüzüme bikere daha yapistirdim. Muslugun yanindaki dis fircami alip üstünde dismacunu döktüm. Dislerimi fircalarken aklima suganin beni öptügü an geldi" ööüühhhhh" diyip daha hizli fircalamaya basladim. Agzimi yikadiktan sonra "kendine gel zeynep. Sadece bir rüyadi. Abartmaya gerek yok" diyerek sakinlesmeye calisiyordum. Ben neden heycanliydim? Neden sakinlesmeye calisiyordum? Igrendigimden'dir evt kesinlikle ondan'dir.
*rüyalar gercek olur derler kiz* ic sesime sesli bir sekilde küfür ederken odama ilerledim. Okul uniformasini giyerken rüyayi unutmaya calisiyordum. Cidden ben hicbir rüyayi hatlamazken neden bunu hatirlamak zorundayim?!?!
Cantami aldiktan sonra asaga inip kapiyi kapatim. Ayni anda suga'da cikmisti.
"Lanet olsun" diye cikistim ama sonra "ALLAHIM SEN BENI SINIYOR MUSUN?" diye bagrdim. Suga'nin bana baktigini gördügümde son cümlemi bagirarak söyledigimi yeni anlamistim. "Hassiktir..."
Busefer sesis söylemistim. Suga bana hala bakarken ben okula dogru yürümeye basladim. Etegin cebine sikistirdigim kulakliklarimi taktiktan sonra bi sarki acip dinledim. ( güntac özgür - benimle yan sarki süper dinlemelisiniz!)
Suganin evinin yanindan gecerken onunda yawascana yürümeye basladigini gördüm.
Onu takmayip devam yürüdüm, Birden aklima rüya gelince kafami bir sag bir sola saladim. Sonrada arkamdan suga'nin geldigi aklam geldi. We hemen düzgünce yürümeye basladim. Dur birdakika, ben  nezamandir insanlarin benim hakinda ne düsündugunu ,düsüniordum? Cidden....kendime gelmeliydim .
Birden sag tarafimdaki kulakligi birsi cikatiginda kafami o yönde dogru döndürdüm. Suga kulakligi kendi kulagina takmis dinledigim sarkiyi dinliylrdu.
Kulakligi sertce onun kulagindan cekip "napiyorsun sen?" diye cikistim.
"Türk oldugunu simdi gercekten emin oldum."
Evet türktüm. Ismimden anlasilmiyormuydu?
Koreye abimle gelmistik. Gecmisi unutupta yeni bir baslangic icin..ama yeni baslangicimizda baslamadan bitmisti zaten..
"Nolmus türksem?"
Sordugumda dudaklarini büzüp "hicbirsey. Gözüme takildin okadar " diyip hizli adimlarla yanimdan ayirldi.
Normal kizlar simdi *ALLAHIM SANA GELIYORUM ,SUGANIN GÖZÜNE TAKILDIM* felan derdi ama ben su an sadece kulakligimi temizlemeliyim diye düsüniyordum. O pis kulakldigi temizlemeden önce kesin takmicaktim.


Okula wardigimda ,hemen sinifima girip sirama oturdum. Cantamida yanimdaki bos sandelydye atim..
"LAN NE ISTIYORSUN BENDEN?! SABAH SABAH SINIRIMI BOZMA!" ha...dogru ya..artik bos degildi we ben cantami cocugun kafasina atmistim. Icimden *MUAHHAAHHAHA YASASIN KÖTÜLÜK* diye bagiriyordum, ona kisa bir bakis atip" ahh orasinin artik dolu oldugunu unutmusum soryyyyy" tabikide unutmamistim. soryyyyyy'i bilerikten uzatmistim. " unutma diye elimden gelen herseyi yapacagim. " diyip siniftan cikti.
Cidden napacakti? Siranin üstünee tabelo mu koyacakti? *BURADA SUGA OTURIYOR* mu yazacakti masanin üstüne?

Ders basladiginda suga'da girdi iceriye. Gözlerimi devirdim cünkü yanima oturacagini biliyordum. Hoca havadan sudan konusurken. Tabi tek ben ocanin havadan sudan konustugunu anliyordum. Suga sag omzuma kalemiyle dürtüp duriyordu. "Ne dürtüp duriyon lan" diye cikistigimda bütün gözler bize döndü. "Dikatinizi derse werin!" ahh hoca were bilsem werirdim demi? Olmiyor iste napalim. "Facebook'ta seni dürtmek istemistim ama face'in yok galiba?" bu cocuk beni deli ediyordu. Dürtmek mis.
"Yok. Öyle seyler kulanmam. Simdi o kalemi omzumdan cek yoksa alir onu götüne sokarim"  kücük bir kahkaha atip gözlerimin icine bakarak"büyük konusma. Bi bakarsin ben sana bisey sokiyorum"
NE ? HAYIR YANLIS ANLADIM GALIBA?!
BU COCUK CIDDEN!
Azina birtane gecirdikten sonra kafasi saga döndü. Gözlerimin yandigini hisediyordum...hayir hayir. Hatirlamak istemiyorum!





XXX FLASHBACK XXX

"Yapma ! BIRAK BENI! "
Onu durduramiyordum. Cok güclüydü.
Yapabildigim tek sey yardim edin diye cagirmakti ama sanki bütün dünya beni duymamak icin elinden gelenini yapiyordu. Kimse beni  duymirodu.
"YETER ARTIK! BIRAK BENI!"
"Neden birakacakmisim? Oyuna yeni basladik bebeyim" diyerek o pis dudaklarini boynuma yapistirdi.
Eleri etegimin altina giderken, gözyaslarimi biraktim.. Bunu neden yaptigini anlamiyordum.
Onu sevmistim..ama o sadece benimle yatmak icin cikmisti..bir daha kimsey güvenmemeliyim diye kendime hatirlatim.

Odamdaki kapi birden acildiginda jimini gördüm . song joon beni birakip kapiya kaptiginda jimin ona dogur kosup onu üstümden cekip yere firlati. Bense bacaklarimi kendime cekip agliyordum. Artik yasamak istemiyordum.. Jimin su an onu dövüp dövmedigi unrumda degildi sadece bu odadan we bu evden cikmak istiyorum. Omzumda bir el hisetigimde sicradim.
"Psstt...benim. Yanindayim...."
Yerde yatan song joon'u takmayip kolarimi hemen jimine doladim. aglayisim daha cok sidenlenirken jimin bir elinle sacimi oksarken beni sakinlesmeye calistiriyordu " burdan gidelim...lütfen" agzimdan sadece bunlari cikartabilmistim. Konusamiyorum. Titriyordum. Korkuyordum.


XXX FLASHBACK SON XXX


Suga'nin sinirledigini gözlerinden anlamistim. Bütün sinif bize bakiyordu. Burda daha fazla kalamazdim. Cantami alip hocanin "ZEYNEP NEREYE GITIGINI SANIYORSUN" bagirsini umursamayip siniftan ciktim.
Ben artik herseyi unutmak icin cabalarken o gelmis herseyi bir anda yine hatirlatiyordu...
Kendimden ,gecmisimden we gelecegimden nefret ediyordum...

APTAL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin