:/

86 13 6
                                    

"Περίεργος τίτλος κεφαλαίου είναι αυτός" θα σκεφτείτε σίγουρα. Διαβάστε τι έγινε παρακάτω και θα καταλάβετε που οφείλεται. Είναι μίνι η περιπέτεια, αλλά ήταν αρκετή για να γίνω ρεζίλι.

Μιλούσα στο τηλέφωνο με τον κολλητό μου, τον Ιάσονα. Και έχω και κάτι απαίσια σπυράκια από την ακμή στον κούτελο. Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχουν αυτά τα 2. Θα δείτε αμέσως τώρα.

Την μισώ την ακμή σας το πα?

Όπως σας είπα, μιλούσα στο τηλέφωνο με τον Ιάσονα. Και σ' αυτά τα σπυράκια βάζω μια ειδική κρέμα για να φύγουν (μουφα τίποτα δεν κάνει 😠😠). Τέλος πάντων, κάποια στιγμή, ο πατέρας μου μου φωνάζει: "Μυρτώ, τρέχα να βάλεις κρέμα στα σπυράκια, αλλιώς δεν θα αρέσεις στον Ιάσονα!!!!"

Ρε μπαμπααααααααααααααααααα

-Μυρτώ, τι λέει ο πατέρας σου? Να βάλεις κρέμα στα σπυράκια για να μου αρέσεις?!?!?!
-Εεεεεεεε.....

Τους μισώ τους γονείς μου -.-

Η φάτσα μου εκείνη τη στιγμή όπως καταλαβαινετε, ήταν..... Είχε αλλάξει 500 χρώματα κυριολεκτικά. Ήταν κόκκινη από θυμό. Είχε αλλάξει τα υπόλοιπα 499 χρώματα από ντροπή.

Γιατί οι γονείς μου νομίζουν ότι εγώ και ο Ιάσονας τα χουμε??? Επειδή είμαστε κολλητοί??? Ένα κορίτσι όταν έχει σχέση με ένα αγόρι πρέπει να είναι πάντοτε ερωτική??? Αν είναι δυνατόν!!!!!

-Να σου εξηγήσω.....
-Άσε δεν θέλω.
-Αμάν ρε μπαμπά!!!
-Δεν φταίει ο μπαμπάς σου.
-Πωωωω, τώρα θα καταστραφεί η φιλία μας!!
-Ούτε καν. Και οι δικοί μου γονείς νομίζουν ότι κάτι τρέχει με εμάς τους 2.
-Σοβαρά??
-Ναι. Όλο με ρωτάνε: "Τι λέτε πια με την Μυρτώ?" Ο αδερφός μου: "Τι παίζει με την Μυρτώ? Καλό κομμάτι???"
-OMG. Υπάρχουν δηλαδή και χειρότερα.
-Ναι.
-Πάντως εγώ δεν είμαι ερωτευμένη μαζί σου.
-Ούτε και γω.
-Οκ. Κλείνω να μιλάμε από μηνύματα.
-Οκ. Καλά κάνεις, να μην έχουμε πάλι κάνα ατύχημα.
-Χαχαχα, οκ κλείνω.

Παναγία μου, εφιαλτικες στιγμές. Τέτοιο ρεζίλι δεν το ξαναπαθαινω.
■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~

Ταραν!!! Πείτε μου ότι σας έχει τύχει και σας κάτι παρόμοιο!! Έχω γίνει ρεζίλι!!

Stay tuned until the next 💪🌹😘🔥

Το επόμενο θα είναι σε μισή ώρα 😂😂😂😂😂😂😂

Το ημερολόγιο μιας τρελής!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ