Ναι ναι αχταρμάς πουλιά μου. Ποιος Πουτινγκος, ποια γήπεδα, ποιο 15μελες.... Σιγά σιγά. Θα σας τα πάρω όλα απ την αρχή.
Θα ξεκινήσω με τα γήπεδα. Απ το προηγούμενο παρτ ξέρετε ότι γυρίζω στα γήπεδα τον τελευταίο καιρό. Ε, την Δευτέρα, που ήταν η μέρα αθλητισμού, πήγαμε στο κλειστό. Καλά δεν κάναμε και τίποτα σπουδαίο. Κάτι βλακειες κάναμε. Κυνηγιομασταν με κάτι μπάλες και παίξαμε βόλεϊ.
Εκεί που καθόμουν, ωραία και καλά, έπαθα θλάση στο γόνατο, και με έπιασε ένας πόνος.... Αφήστε τα.
Να μην τα πολυλογώ, όταν γυρίσαμε, κλασσικά κάτω στη γειτονιά. Και τώρα ετοιμαστείτε, πηγαίνετε να φέρετε ποπ κορν.
Αρχικά, ξεκινήσαμε με το challenge "Fuck, kill, marry". Της ποπης έγινε εκεί. Ότι θες ακούστηκε εκεί πέρα. Μετά παίξαμε το "guess the body part", το οποίο εξελίχθηκε σε παιχνίδι χουφτωματος. Ναι, καλά διαβάσατε. Σε παιχνίδι χουφτωματος. Τα πάντα πιάσαμε και τα πάντα μας πιασαν. Να έχουμε και το σόι της Ελεανας με τον Justin Bieber στο κινητό, και τον τοίχο.
Τώρα, πουλιά μου, θα πάω στο 15μελες. Αυτό έγινε την περασμένη Τρίτη, τη μέρα μετά τη μέρα αθλητισμού. Ένα έχω να πω: Σχεδόν όλοι οι φίλοι μας μπήκαν μέσα. Ωραία. Ωραία. Τώρα θα έχουμε μέσον. Θα μαθαίνουμε πότε είναι οι εκδρομές, τα πάρτι, όλα κομπλέ.
Στο μεταξύ, όταν γινόταν η καταμέτρηση των ψήφων, εμείς είχαμε πιάσει ψιλή κουβέντα με την γυμνάστρια στην αυλή. Όχι, όχι, ενδιαφέρουσα κουβέντα.
Όταν ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα, είχαμε πολλές εκπλήξεις. Καταρχάς, μπήκαν τα κοτόπουλα με 60κατι ψήφους, και ζητοκραυγαζε όλο το σχολείο, ενώ όταν είπαν τον πρώτο σε ψήφους, δεν έγινε και ιδιαίτερη φασαρία. 2ον, μπήκε ο Πάρης αναπληρωματικος. Ναι, ο Πάρης αναπληρωματικος. Άμα λέω ότι το σχολείο μας δεν πάει καλά....
Θα πάω τώρα στον υπέροχο καθηγητή της τεχνολογίας μας, ο οποίος κάνει όλοι το πληθυσμό του σχολείου να λυποθυμαει εξαιτίας του. Αν είναι όμορφος? ΟΥΤΕ ΚΑΝ
ΤΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΡΩΜΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
Μέχρι και μανταλακια κουβαλάμε απ τα σπίτια μας για χάρη του. Και εξετάζει όλη την τάξη στο μάθημα που έχει βάλει αυτός μέσα στο κεφάλι τ, και χωρίς να έχει διαβάσει κανείς φυσικά. Εμένα και τις 2 φορές που με ρώτησε, να τι είπα
1η φορά: "Κύριε, δεν διάβασα, γιατί είχα φροντιστήριο απ τις 6 μέχρι τις 9, και ειλικρινά δεν ξέρω τι παίζει μ αυτούς τους ανθρώπους και βάζουν τέτοιες ώρες"
2η φορά: "Κύριε, δεν διάβασα, γιατί μαλωνανε στην ομάδα τ Ίαν, εμένα μ αρέσουν οι καβγάδες, και για να ηρεμήσουν, εμφανίστηκε μέχρι και ο Ίαν αυτοπροσώπως, για να φανταστείτε"Και τις 2 φορές, η Κασσου από δίπλα κοπανιοταν. Την επόμενη φορά θα πετάξω σπόντα για το άρωμα. Χαχαχαχα, δεν με ξέρετε καλά. 😏😏
Το προηγούμενο Σάββατο, πήγαμε στο lights out. Στο σινεμά. Ναι, μεγάλο φάουλ, αφού τσιριζαν οι άλλες μέσα στο σινεμά, η Αθηνά εκλαιγε, γιατί συγκινήθηκε λέει. Και γω έχω ψυχολογικά απ τη Νταϊάνα. Έχασα και το πορτοφόλι μ στο σινεμά, αλλά χάρη σ αυτό ανακαλύψαμε γιατί τα αγόρια δεν ήρθαν μαζί μας στο σινεμά. Πήγαν στην προβολή που ήταν πιο αργά, στην ίδια ταινία με μας. Χαχαχα, γατάκια, νομίζατε ότι δεν θα σας ανακαλυπταμε εεεε
Κάτσε, σας έχω και παρτ 2
Δεν χωράει τόσο πράγμα εδώ πέρα
YOU ARE READING
Το ημερολόγιο μιας τρελής!
RandomΧειιιιιιιι! Έκανα νέο βιβλίο! Είναι το ημερολόγιο μου! Είναι το ημερολόγιο μιας τρελής! Όπως βλέπετε είναι ένα κλασικό ημερολόγιο κοριτσιού Γεμάτο καρδουλες όπως βλέπετε Δεν γράφω όμως ότι γράφουν συνήθως τα ΝΟΡΜΑΛ κορίτσια Γράφω βλακειες γιατί η...