Ο μι τζι βρήκα μια loicer στο ινστα!!!!!!
Είμαι τόσο συγκινημένη....
Νιώθω σαν να μου δίνουν το όσκαρ
"Είμαι τόσο ευτυχισμένη που επιτέλους βρήκα μια loicer εκτός από την Κασσου. Είμαι τόσο χαρούμενη που θα τραγουδήσω το rhythm inside. Loïc σε ευχαριστώ που υπάρχεις"Και ξεσπάω σε κλάματα.
Φυσικά όλα αυτά στα όνειρα μου.
Είναι το καλύτερο που μπορούσε να μου συμβεί.
Και γιατί χαίρομαι τόσο πολύ? Γιατί ας πούμε, arrianators υπάρχουν κατά εκατομμύρια. Το ίδιο και οι directioners. Ενώ οι loicers είναι σταγόνα στον ωκεανό.
Το είπα στην Κασσου και πετούσε από τη χαρά της η γλυκιά μου. Αχχχχχ τι χαρά!!!!
Το ξέρετε ότι έχω αφιερώσει 2 κεφάλαια μόνο για τον Loïc, έτσι??
Από κει να καταλάβετε πόσο τον αγαπώ.ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ
"Συνάντησα τον Loïc!!! Τσιριζω από χαρά.
-Hello. What's your name?
-Hello!! My name is Myrto and I'm your biggest fan!! I love you so much!! 😍😍😍😍
-Thank you! Where are you from?
-I'm from Mytilene, Greece. You know, the country with the immigrants from Syria....
-Yes, I know about this.
-I want to ask you something.
-Tell me.
-I want to give a concert at Mytilene. I ask it like a favour. You have a lot of fans there. Also, a friend of me, she's a big fan too.
-I'll do it.
-Whaaaatttt?!?!? Are you talking serious?!?!?
-Yes.
-Oh Loïc, thank you so much!!!Και τον αγκαλιαζω."
Όλα αυτά στο όνειρο μου δυστυχώς.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Θελωωωωωωωω τοσοοοοοοοοοο πολυυυυυυυυυ να δώσει μια συναυλία στην Ελλάδα ο Loïc!!!
Και αν τη δώσει στην Αθήνα, θα θυσιάσω όλες μου τις οικονομίες που κάνω για να αγοράσω Stan Smith (άλλο μεγάλο όνειρο και αυτό) και θα πάρω και την Κασσου, και θα πάμε να τον δούμε!!!!Θα βγάλουμε φώτο, θα μιλήσουμε, θα, θα, θα....
Άπιαστα και απραγματοποιητα όνειρα....
Και κάπως έτσι τελείωσε το όνειρο ενός απλού κοριτσιού να συναντήσει το είδωλό της.......
Μπαιιιιιιι μπαντ πιπολλλλλλ
ČTEŠ
Το ημερολόγιο μιας τρελής!
NezařaditelnéΧειιιιιιιι! Έκανα νέο βιβλίο! Είναι το ημερολόγιο μου! Είναι το ημερολόγιο μιας τρελής! Όπως βλέπετε είναι ένα κλασικό ημερολόγιο κοριτσιού Γεμάτο καρδουλες όπως βλέπετε Δεν γράφω όμως ότι γράφουν συνήθως τα ΝΟΡΜΑΛ κορίτσια Γράφω βλακειες γιατί η...