Ωναι πάλι πέρασα σαβ/κο χωρίς ίντερνετ.
Αιτία: ΧΩΡΙΟ
Τι καλά που αυτό το καλοκαίρι δεν θα κάθομαι εκεί, γιατί θα κάνω καλοκαιρινά αγγλικά.Τεσπα, χθες ξενυχτησα. Πρώτον έφαγα 2 πιτογυρα παρακαλώ, γιατί πεινούσα τρομερά, και δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Και δεύτερον, επειδή δεν μπορούσα να κοιμηθώ, είδα ταινία στην τηλεόραση.
Κάπου στης 12 το βράδυ, μπορούσα πια να πάω να κοιμηθώ, αλλά δεν πήγα, γιατί με πορωσε η ταινία. Έβλεπα το Forest Gump. Την έχει βάλει τόσες φορές η τηλεόραση, αλλά ποτέ μου δεν την είδα ολόκληρη.
Στην αρχή δεν μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα και ιδιαίτερα. Ήταν ένα παιδί, ο Φόρεστ, που είχε ένα πρόβλημα στα πόδια, αλλά το ξεπέρασε. Βέβαια, η νοημοσύνη του ήταν κάτω από το φυσιολογικό, και ήταν λίγο χαζός. Ήταν κολλητός με ένα κορίτσι τη Τζένη. Μετά από το γυμνάσιο, χωρίστηκαν. Εκείνη πήγε σε κολέγιο θηλέων και αυτός σε μικτό κολέγιο. Έζησαν διάφορα, και κάποια στιγμή, αυτός πήγε στο πατρικό του γιατί πέθανε η μάνα του. Μετά από λίγο καιρό ήρθε και η Τζένη. Ήταν πολύ ευτυχισμένος, και της ζήτησε να παντρευτούν. Εκείνη όμως αρνήθηκε, και εκείνο το βράδυ έφυγε. Όταν το πρωί ξύπνησε ο Φόρεστ μαι είδε ότι έλειπε, άρχισε να τρέχει. Έτρεχε συνεχόμενα για 3 χρόνια και διέσχισε πολλές φορές ολόκληρες τις ΗΠΑ. Έγινε διάσημος, και τον ακολούθησαν πολλοί. Στο τέλος κουράστηκε και σταμάτησε. Η Τζένη τον είχε δει στην τηλεόραση και του έστειλε γράμμα να την βρει. Εκείνος το έλαβε και πήγε να τη βρει.
Μέχρι εκείνο το σημείο, κάθεται σε ένα παγκάκι και διηγείται όλη την ιστορία στους περαστικούς που κάθονται να τον ακούσουν. Όταν τελείωσε τη διήγηση του, είχε μείνει να τον ακούει για γριούλα και της είπε τη διεύθυνση όπου έμενε η Τζένη. Τότε σηκώθηκε να πάει στην διεύθυνση που του είχε πει. Όταν έφτασε, είδε ότι η Τζένη είχε παιδί. Εκείνη του αποκάλυψε ότι ήταν δικό του. Στην αρχή, ο Φόρεστ φοβήθηκε μην ήταν το παιδί σαν αυτόν, δηλαδή δεν ήταν έξυπνος. Αλλά ήταν ένα πολύ έξυπνο παιδί. Παντρεύτηκαν, αλλά αυτή μετά από λίγο καιρό, πέθανε από μια αρρώστια. Και έτσι ο Φόρεστ μεγάλωσε το παιδί μόνος του, που παρεπιμπτοντως, είχαν το ίδιο όνομα.
Στο τέλος έκλαιγα πολύ. Βασικά έκλαιγα από το σημείο που της είπε να παντρευτούν. Να την δείτε ωραία ταινία.
Στο μεταξύ, σήμερα θέλω να δω και το 2012, άσχετα που την έχω δει πριν 2 χρόνια νομίζω, και μετά έβλεπα όνειρα ότι η ταινία έγινε πραγματικότητα.
Στην αρχή, δεν ήθελα να τη δω, αλλά την είδα λόγω του μπαμπά. Ό,τι ταινία υπάρχει και είναι γεωλογικου ενδιαφέροντος, θα την δούμε. Αλλά ήταν όντως καλή.
Τελικά, δεν θα τη δω, γιατί θέλω να δω YFSF (Your Face Sounds Familiar). Έχει αφιέρωμα στην eurovision, όπως κάθε χρόνο, και το βλέπω για να σπάω πλάκα. Ειδικά σήμερα, που σχεδόν όλοι κάνουν την Ελλάδα. Κάποιος κάνει και την Conchita, αλλά δεν θυμάμαι ποιος.
Τεσπα σας χαιρετώ, γιατί δεν έχω μπαταρία. Μπαι
💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~💎~
Και ναι!! Φτάσαμε στο πολυπόθητο τέλος!!! Τώρα next δεν ξέρω πότε θα ξαναμπεί....
Επίσης φτάσαμε 50 κεφάλαια!!! Είμαστε γαματοι!!!
VOUS LISEZ
Το ημερολόγιο μιας τρελής!
AléatoireΧειιιιιιιι! Έκανα νέο βιβλίο! Είναι το ημερολόγιο μου! Είναι το ημερολόγιο μιας τρελής! Όπως βλέπετε είναι ένα κλασικό ημερολόγιο κοριτσιού Γεμάτο καρδουλες όπως βλέπετε Δεν γράφω όμως ότι γράφουν συνήθως τα ΝΟΡΜΑΛ κορίτσια Γράφω βλακειες γιατί η...