Και σήμερα πάλι αναδειξαμε το ταλέντο μας στο τραγούδι. Και στο να σπάμε τα νεύρα των καθηγητών.
Οι 3 πρώτες ώρες πέρασαν σχεδόν νορμάλ. Αλλά το πάρτι άρχισε από την τέταρτη ώρα, την ώρα των μαθηματικών.
Ο μαθηματικός, πάντα φέρνει μαζί του ένα χάρακα, και ας μην τον χρησιμοποιεί ποτέ. Καπρίτσιο ξέρω γω? Και ο Νιονιος έχει μια εμμονή ας το πω με αυτό το χάρακα. Συνεχώς μέσα στο μάθημα προσπαθούσε να τον πάρει από τον καθηγητή, αλλά δεν τα κατάφερνε.
Στο μεταξύ, ο Ταξιάρχης πήρε ωριαία γιατί έκανε τις γνωστές του μαλακιες. Πετούσε κιμωλίες, σχολίασε συνεχώς. Τα συνηθισμένα δηλαδή.
Στο διάλειμμα, ο Νιονιος, μου πήρε το στυλό και μου τον πέταξε μέσα στο σκουπιδοτενεκε! Και ήμουν αναγκασμενη να ψάξω μέσα στον κάδο! Αηδία....
Επιμελητές να σου τύχουν δηλαδή! Ξέρετε, αυτή τη βδομάδα, επιμελητές είναι ο Νιονιος και η Αθηνά. Πάει η τάξη......Και τώρα αρχίζει το πρόγραμμα μας! Παρακαλούμε πιάστε γρήγορα θρανίο, γιατί τα πρώτα θρανία πίστα είναι λιγοστά.
Στη φυσική μιλούσαμε για τα σπίτια στις Κυκλάδες που τα βάφουν άσπρα για να μην θερμαίνονται εύκολα. Κάποια στιγμή, πετάγεται ο Δημήτρης και λέει:
-Κύριε τώρα που μιλάμε για Κυκλάδες, μου ήρθε ένα τραγουδάκι.
"Στην Πάρο και στη Νάξο, τον αέρα μου θα αλλάξω, τον αέρα μου θα αλλάξω, στην Πάρο και στη Νάξο!!!"Κάτι γέλια εμείς..... Τότε εγώ του λέω:
-Ρε Δημητρελ έχει και άλλο τραγούδι.
-Ποιο?
-Άλλος για Χίο τράβηξε άλλος για Μυτιλήνη
-Αυτά δεν είναι στις Κυκλάδες!
-Το ξέρω, αλλά νησιά είναι και αυτά!!!!Στα θρησκευτικά δεν έγινε τίποτα ιδιαίτερο, αλλά στην οικιακή οικονομία δώσαμε ρεσιτάλ.
Μιλούσαμε για το τσιγάρο και το αλκοόλ. Και κάποια στιγμή λέει ο Δημήτρης πάλι:
-Κύριε θα σας πω ένα τραγουδάκι για το τσιγάρο και το αλκοόλ
-Αντε πες πια γιατί μας έπρηξες!
-Είναι 2. Το ένα για το τσιγάρο και το άλλο για το αλκοόλ
-Τελείωνε
-Πρώτα για το τσιγάρο
"Smoke weed every day!!!!!!"
Και τώρα το αλκοόλ...Κάτι μου έλεγε πως θα τραγουδήσει το η πιο ωραία στην Ελλάδα
-Ζαλίζομαι απ το πολύ ποτό, τα χείλη σου μυρίζουν αλκοόλ!!!Καλά τα λεγα. Και αρχίσαμε όλοι να τραγουδάμε:
-Μα δε με νοιάζει δεν με πειράζει, κάπως θέλω να τα γευτω! Τικατακατικατακ άκου πώς ηχεί η καρδιά μου για σένα παλαμάκια σου χτυπά, στο ρυθμό της χόρεψε εσύ για μένα!!! ΟλεεεεεεεΚαι τότε ακούσαμε κάποιους να φωνάζουν "3ο 3ο 3ο"
Ήρθαν από το ποδόσφαιρο
Χωρίς να ρωτήσουμε τον καθηγητή, ανοίγουμε την πόρτα, και βγαίνουμε όλοι έξω και φωνάζαμε "3ο 3ο 3ο 3ο"
Εκείνος φώναζε να μπούμε μέσα, αλλά εμείς τον γράφαμε. Τότε λέει:
-Οποίος δεν μπει μέσα όταν πω 0 θα φάει αποβολή!!Να μας βλέπεις εμάς να τρέχουμε, να σπρωχνωμαστε στην πόρτα να περάσουμε, να πέφτουμε κάτω, τα αγόρια να βρίσκουν ευκαιρία να χουφτωσουν κωλους.
Μπήκαμε όλοι μέσα και συνεχίσαμε το μάθημα. Και επειδή ο Ταξιάρχης πάλι έκανε βλακειες, έφαγε ωριαία. Ειλικρινά βαρέθηκα να γράφω συνεχώς το όνομα του. Αν ξεφυλλισεις όλο το απουσιολογιο, σε κάθε σελίδα βλέπεις γραμμένο το όνομα του.
Και με αυτά και με κείνα, σχολασαμε
🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~🍬~
Όλο και κοντεύουμε προς το τέλοςStay tuned until the next 👌😂😘
YOU ARE READING
Το ημερολόγιο μιας τρελής!
RandomΧειιιιιιιι! Έκανα νέο βιβλίο! Είναι το ημερολόγιο μου! Είναι το ημερολόγιο μιας τρελής! Όπως βλέπετε είναι ένα κλασικό ημερολόγιο κοριτσιού Γεμάτο καρδουλες όπως βλέπετε Δεν γράφω όμως ότι γράφουν συνήθως τα ΝΟΡΜΑΛ κορίτσια Γράφω βλακειες γιατί η...