Σήμερα.... Δεν έχω λόγια. Ειλικρινά
Ήρθαν 3 δημοτικά στο σχολείο και δείξαμε για ακόμα μια φορά τα ρεζίλια μας.
Πρώτη ώρα θρησκευτικά. Καληνύχτα οε. 😴😴😴😴
Αγγλικά τα ίδια. Ανοίξτε το βιβλίο στη σελίδα 65 και έχετε τις ασκήσεις 1,2,3,4,5,6,7,8
Έχουμε και τον Πάρη να γκαριζει οπότε μιλάει λες και μιλάει στα ΚΑΠΗΣτο Α3 κόντεψαν να φάνε τα μούτρα τους, επειδή ο Πάρης εκτελεί χρέη καθαρίστριας και σφουγγαρισε.
Ιστορία έχουμε να διαβάσουμε 3 κεφάλαια. Κοντ!!!!
Έχω αύριο κιόλας ιστορίαΟδύσσεια κοιμήθηκα.... Νυστάζω.
Μαθηματικά είναι η ώρα του παιδιού. Ο Καρμενελης και ο Καλλιοντζης μιλούσαν και με ενοχλούσαν. Γυρνάω και τους δείχνω ένα χαρτί που είχα σκίσει από το τετράδιο και είχα γράψει "ΣΚΑΣΤΕ ΖΩΑ"
Ο Καρμενελης σηκώνει το χέρι του και λέει στον μαθηματικό:
-Κύριε η Μυρτώ μας κάνει λεξικό μπουλινγκ!!!!!Ξεραθηκαμε στα γέλια. Γυρνάω και του λέω πνιγμενη στα γέλια:
-Δηλαδή σου πετάω λεξικό στο κεφάλι???Λολ!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Στο μεταξύ η Αθηνά με τον Νιονιο έπαιζαν μπραντεφερ (ξέρετε αυτό με τα χέρια που πρέπει να ρίξεις κάτω το χέρι του άλλου)
Μετά ο Νιονιος μαλωνε με τον Ταξιάρχης και ο Δημήτρης έκλαιγε (δεν κατάλαβα γιατί)
Ο Ταξιάρχης κοπανησε το κεφάλι του Νιονιου στον τοίχο και άρχισαν να παίζουν ξύλο. Για κάποιο λόγο όλοι γελούσαν.Ο Ιάσονας ήπιε ένα μπαλόνι με ήλιο και δεν έγινε απολύτως τίποτα. Αφού πρώτα υπέγραψε ένα συμβόλαιο που έλεγε πως ότι κι αν πάθει φταίει εκείνος. Εγώ με τη Μαρία να απομακρυνομαστε λες και θα γίνει καμία πυρηνική έκρηξη. Το ήπιε και άρχισε να μιλάει. Ίδια ήταν η φωνή του! Μουφα είναι αυτά τα μπαλόνια!!!!
Γεωγραφία. Ο καθηγητής ειρωνευοταν όπως πάντα. Τώρα που είπα γεωγραφία...
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!
😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰Έχω φρικάρει!!! Στη φυσική και στα μαθηματικά θα τα πάω σκατα!!!!! Χριστέ μου πότε έφτασε η ώρα?? Θέλω την μαμά μου!!! Όχι εξετάσεις!!! Όχι!!!! Μπουχου!!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖Πάω να κλάψω τη μαύρη μου τη μοίρα...
~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~🎈~
Κοντεύουμε μπειμπιζζζζΣτο μεταξύ αυτό το παρτ πριν το δημοσιεύσω το διάβασε ο ξάδερφος μ και τώρα κάνει το σταυρό τ 😂😂😂😂😂
Επίσης έβγαλα ταυτότητα
Τι σας νοιάζει δλδ....Τεσπα.....
Stay tuned until the next 😊😍🔥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το ημερολόγιο μιας τρελής!
DiversosΧειιιιιιιι! Έκανα νέο βιβλίο! Είναι το ημερολόγιο μου! Είναι το ημερολόγιο μιας τρελής! Όπως βλέπετε είναι ένα κλασικό ημερολόγιο κοριτσιού Γεμάτο καρδουλες όπως βλέπετε Δεν γράφω όμως ότι γράφουν συνήθως τα ΝΟΡΜΑΛ κορίτσια Γράφω βλακειες γιατί η...