Ο σεισμοπληκτος Πουτινγκος, οι επιμελήτριες και ο "ανώμαλος" υπολογιστής

67 9 4
                                    

Συνεχίσω πουλιά μου τον απολογισμό των 2 βδομάδων που πέρασαν.

Πάμε στη Δευτέρα. Που άρχιζε και η θητεία μου ως επιμελήτρια μαζί με την Κασσου.
Καταρχάς, να πω, ότι όλη τη βδομάδα είχα τόσα νεύρα, που θα σκότωνα άνθρωπο. Το ίδιο και η Κασσου.
Αιτία: Η περίοδος

Τη Δευτέρα λοιπόν, τα καλοπαιδια του Β1, έψαξαν τον υπολογιστή τ Ψαρη, και τι ανακάλυψαν?
Α) Φώτο του με γκομενα
Β) Ότι μπαίνει σε πορνοσαιτ
Γ) Τίποτα το σπουδαίο

Χεχεχεχε, το Β ήταν μωρά μου! Το είδα με τα ίδια μου τα μπιρμπιλωτα ματάκια.

Στο μεταξύ είχαμε Τσαγκαρη, και μόλις μπήκε μέσα, προφανώς είχε ακούσει τι είχε γίνει, λέει:
"Όσο περισσότερο γνωρίζω τους ανθρώπους, τόσο περισσότερο έχω αρχίσει να συμπαθώ τα ζώα"
Όταν το πε, φωνάζαμε "ωωωωωω", χειροκροτουσαμε.
ΣΠΟΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Την τρίτη ήταν το αποκορύφωμα, όσο αφορά εμάς τις επιμελήτριες. Μας είχαν νευριάσει τόσο πολύ, που κοπανουσαμε πόρτες, παράθυρα, θρανία, καρέκλες. Και βρισίδι. Ειδικά εγώ. Και ήταν χοντρό βρισίδι.

Την Πέμπτη, κάναμε άσκηση σεισμού.  Καλά, ρίξαμε ένα γέλιο. Την άσκηση την κάναμε παρέα με την πονηρουλα Κωφο. Θα την κάναμε στις 10:25, και μεις απ τις και 20, είχαμε πάρει θέσεις ετοιμότητας. Όταν δόθηκε το σύνθημα, χωθηκαμε κάτω απ τα θρανία, και δεν χωρουσαμε. Η Κωφο καθόταν χαλαρά όρθια, χωρίς να μπει κάτω απ την έδρα, εγώ έλεγα "heads down, stay down", και ο Γιώργος από πίσω να μ λέει "Που είναι ο Ίαν να σε σώσει?" Ότι να ναι με λίγα λόγια.

Στα θρησκευτικά, βαριόμασταν τόσο πολύ εγώ και η Μαρία, που γράφαμε στιχάκια από τραγούδια πάνω στο θρανίο, και στο τέλος έγινε ένα mix.

Την Παρασκευή, μ δωσαν ρόλο για την γιορτή. Τώρα τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Υπέροχα.

Τα κοτοπουδια βρήκαν ένα γατί, οι άλλες μ σπασαν τα νεύρα να λένε "αωωωωωω", και κάτι κυπριες πλακωθηκαν επειδή έστειλε η μία μήνυμα στον γκομενο της άλλης. Της ποπης δηλαδή.

Το Σάββατο, ξεκίνησα zumba. Γειιιι. Πλάκα έχει. Πήγα μαζί με τη Βατου, που κάνει λίγα παραπάνω χρόνια από μένα,  και είχε πλάκα. Μετά,  πήγαμε στο σπίτι της, η κοριτσοπαρεα, για να δούμε το suicide squad. Ήθελα να δω αυτή τη ταινία εδώ και πολύ καιρό.

Η Αθηνά τραγουδούσε το "pen pineapple apple pen" και κοπανιομασταν. Οι άλλες τσιριζανε χαρλει και Πουτινγκος και χαμός. Χλαπακιαζεν τον κόσμο όλο φυσικά. Και το τραγούδι πήγε σύννεφο. Στο  "heathens" ειδικά το κάψαμε.

Αυτά ήταν τα γεγονότα των θεότρελων 2 εβδομάδων που πέρασαν. Αν έχετε ψυχολογικά μετά από αυτό, στείλτε μου ένα μήνυμα,  και γω θα πληρώσω και θα σας πάω στους καλύτερους ψυχολόγους.

Το ημερολόγιο μιας τρελής!Where stories live. Discover now