Epilog

112 3 0
                                    

Ellie's POV

Jag sitter i soffan och kollar på tv när jag hör att Lea börjar skrika, jag börjar att resa på mig men Taylor hindrar mig och jag ger honom ett tacksamt leende.

Han kommer tillbaka med Lea i sin famn och sätter sig i soffan igen för att kolla på tv medan Lea somnar om.

Hur det blev så här?
När mamma och jag hade kommit hem bestämde jag mig för att jag skulle flytta ifrån Sverige och börja plugga någon annanstans så jag letade upp en linje jag ville gå. Jag har alltid velat hjälpa människor så läkare var det självklara valet för mig.

Jag flyttade till London precis efter att jag gått ut och började på en läkarskola där.

Det var där jag träffade Taylor och nu är vi förlovade och har ett barn, Lea. Hon och Taylor är nog det bästa som har hänt mig någonsin.
Jag var helt förkrossad i flera månader efter att Louis gjort slut med mig men när jag träffade Taylor läktes allt ihop igen, han är så omtänksam och man kan inte önska någon sig bättre för det finns inte.

Och Louis, honom vet jag ingenting om just nu men det spelar ingen roll för det finns inget jag Bryr mig mindre om än honom.

Mitt liv är äntligen bra och det finns inget som jag vill ändra på.

______________

Nu är den här berättelsen slut :(((
Hoppas ni har tyckt om den fast slutet sög så kanske ni inte känner att ni slösat er tid iaf.

Börja följa mig för information om kommande böcker som jag har på G.

Hoppas vi ses, bye ❤️😄

forever?  L.TTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang