4.rész

2.2K 19 2
                                    

Nem meztelen férfi test fogadott. Ennél sokkal rosszabb volt. Egy halott test. Apa meghalt. Ezt nem tudom felfogni. Oda rohantam es megoleltem. Nem érdekelt sem az hogy csuron ver sem az hogy miket csinált előtte velem. En csak egyszerűen vissza akartam kapni. Megláttam egy cetlit a feje felett a falon

"Neharagudj édes de tudod mar nagyon hiányzott a gyilkolás es tudom hogy el akartad mondani a rendőr fiucskanak hogy ki is volt es hogy ki mikor mit tett. Remelem ez a halál most megmutatta hogy mindent komolyan gondoltam. Latom hogy beleszerettel a sracba. Taszitsd el magadtól es továbbra se beszélj senkinek arról h en öltem meg az anyád. Ha ezeket a szabályokat megszeged akkor haladok a névsorban. Csokollak,
Freddy bácsi"

Megint eljött megint gyilkolt es olyan dolgot kert ami nagyon nehéz lesz. De nem akarom hogy miattam legyen meg több halál. Ha elmondanám a rendőrségnek akkor sem kapnak el mert ver profi bérgyilkos. Ki van képezve. Sajnos hallgatnom kell ra. De most mit tegyek? Nincs apukám nincs senkim. Muszály voltam valakihez fordulni es ez most a barátnőm volt. Suzy.

Kicsong a telefon:

-Szia csajszi.-mondta halál boldogan

-Szia, segíts kérlek.-potyogtak a konnyeim.

-Mitortent Jess?-kérdezte kétségbeesetten.

-Hadd koltozzek hozzad. Könyörgöm Suzy kérlek szépen. Beszélnünk kell.

-Jess mondd el most-mondta eléggé türelmetlenül.

-Apa meghalt es nincs senkim es bár mindent el mondhatnék de nem szabad.

-Uristen, nagyon sajnalom gyere nyugodtan.Megol a kíváncsiság de elfogadom azt hogy nem mondhatod el.Siess.

-Sietek-Ezzel a szóval le is raktam a telefont. Mindent osszepakoltam es elmentem. Nem akartam tovabb ebben a házban élni.

Megérkeztem Suzyhoz de nem tudtam semmit sem mondani a shokk hatása alatt. Csak remegtem es sírtam. Nem pislogtam csak meredtem előre fele.

Pár perc mulva mentő autó hangját hallottam es egy rendorauto szirenajat is. Bejöttek a mentők. Elvittek. Aztán a mentőautóban megpillantottam Adamat. Meg akart ölelni es en engedtem pedig nem szabadott volna de nem tehettem mast. Szerelmes vagyok bele. Elhatároztam hogy nem fogom eltaszitani magamtól. Kiállok Freddy bácsi elé es megkérem hogy engem oljon meg ne a családomat. Bár en is ártatlan voltam de remélem hogy igent mondd majd. Inkabb ez mint hogy eltaszitsam akibe beleszerettem. Észre sem vettem a nagy gondolkodásban hogy mar nem voltam shokkos állapotban az olelesenek melegetol. Ekkor el hajolt tőlem. Nem tudtam magam turtoztetni. Megcsokoltam. De gyorsan abba is hagytam mert rádöbbentem hogy mit csinalok.

-Uristenem Neharagudj nem akartam.-néztem ra lesütött szemekkel

-Hulyeskedsz velem? Ennyire meg sosem élveztem csókot.-mondta majd ujra megcsókolt de aztán lövést hallottunk.

Szexxel kezdődött szexxel ér végetWhere stories live. Discover now