5.rész

1.8K 17 0
                                    

Megijedtem. A mentő autó sofőrje meghalt a többi ember pedig Suzyeknal volt, igy ok nem hallottak. Es ekkor hallottam meg egy lövést de itt mar nem láttam földre esni embert. De akkor hirtelen Adamre néztem ilyedt tekintetemmel akinek fehér ingjen most egyre nagyobb verfolt volt es láttam hogy egyre rosszabbul van. Ekkor jött ram a pánik. Tudom hogy Freddy volt es azt is tudom h miért mert világosan leírta nekem. Azert gyilkol mert élvezi es nem érdekli hogy kit öl meg. Pont ezért bérgyilkos. Túlzottan bele estem a gondolkodásba mert amikor ra néztem Adamre mar az ajulas határán volt.

-Adam jol vagy?-kérdeztem bár utólag rájöttem hogy idióta vagyok mert hogy lenne jol amikor most lőttek le?

-Persze, semmi bajom de ha megkerhetlek hívd a mentőket azzal a panasszal hogy egy rendőrt meglottek es eleg súlyos.-mondta es itt előtort belőlem a sírás de egyből a telefonert nyúltam.

-Halló, kérem gyorsan jöjjenek egy rendőr megsebesült súlyosan kérem siessenek, Nemtudom hol vagyok mert a sofőr aki vezetett meghalt es most egy számomra ismeretlen helyen vagyunk de ha lekövetik a telefont megtalálnak minket. Siessenek.-ezzel leraktam a telefont es elkezdtem torolgetni Adam sebet de szerintem rosszul csináltam mert elájult. Na itt jött el az a pont hogy végem volt. Fogalmam sem volt mit tegyek de csak várni tudtam.

5 perc mulva ott voltak a mentők es elvittek minket. Nagyon hamar ott voltunk a kórházban es Adamet elvittek műteni. Nagyon aggódtam. Aztán 1 óra mulva megjelent az orvos kissé ilyesztoen kétségbeesett szemmel. Aztán ram nézett es hozzam szólt:

-Adamet sikeresen megmutottuk de van egy kis baj, a golyó amit Adamben találtunk egy bérgyilkos fegyverebol származik. Egyből feladjuk a rendőrségnek. Mostantól megfigyelés alatt marad Adam.-mondta. Akármennyire gazos volt a helyzet örültem hogy ez volt a baj es nem valami szervekkel kapcsolatos.

-Felébredt mar?-kérdeztem miközben kicsordult egy könnycsepp.

-Igen. Es teged var.-ekkor egy picit lehet pofátlan voltam de faképnél hagytam az orvost.

Beertem a korterembe es megláttam ot. Oda rohantam es megoleltem.

-Uristen Adam annyira feltettelek es annyira szeretlek es.....-itt felbeszakitott

-En is szeretlek nagyon. Mióta meglattalak csak rad tudok gondolni. Imadlak Jessy Odair.-itt könnybe labadt a szemem de kivételesen az örömtől.

-De tudod majd ha rendbe jössz beszélnünk kell. Mindent el szeretnék mondani neked.-kissé félve mondtam ezt ki de ahhoz hogy kapcsolatom legyen ahhoz kell az igazság.

-Rendben. Mar akartam kérni.-mondta mosolyogva.
 
Es ez után a mondat után odabujtam hozza es álomba merultunk.

Szexxel kezdődött szexxel ér végetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz